Kelpo sanoi:Millä vaihteella jenki ajaa viimisen kurvin Alastarossa? 600 ja 1000cc kiinnostaa
Riippuu vähän moposta ja välityksistä. Rivikoneisilla kakkosella tai ykkösellä, mutta esim Kotarin RC8 kuulema irtoo sieltä kivasti kolmosella.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kelpo sanoi:Millä vaihteella jenki ajaa viimisen kurvin Alastarossa? 600 ja 1000cc kiinnostaa
Nitrous sanoi:Riippuu vähän moposta ja välityksistä. Rivikoneisilla kakkosella tai ykkösellä, mutta esim Kotarin RC8 kuulema irtoo sieltä kivasti kolmosella.
Tällaiset kommentit ovat omiaan houkuttelemaan uusi harrastajia jalon harrastuksen pariinscuuba sanoi:Lisäksi kun yksilöitä on moneen junaan, joillakin on neurologisia ongelmia (esim asperger), mielenterveysongelmia, persoonallisuushäiriöitä, luonnevikoja, jne mitä näitä kaikkia diagnooseja nyt löytyy. Niin koskaan ei tiedä miten joku tuntematon tai puolituttu, tai jopa ystäväksi luokiteltava henkilö käyttäytyy esim varikolla naamatusten, tai sitten eri nettipalstoilla viestitellessään. Jostain syystä tämä laiji on sellainen että se houkuttelee harrastajakseen kaikennäkösiä sekopäitä/ ainakin enemmän kuin mikään muu urheilulaji mitä olen tullut harrastaneeksi. Noh, eipä pääse liikaa tylsistymään siinäkään suhteessa.
Ja kuvitteletko että tuo kommentti on kirjoitettu vailla todellisuusperää?Pet_M sanoi:Tällaiset kommentit ovat omiaan houkuttelemaan uusi harrastajia jalon harrastuksen pariin![]()
Pet_M sanoi:Tällaiset kommentit ovat omiaan houkuttelemaan uusi harrastajia jalon harrastuksen pariin![]()

Kysyitkö syytä tälle mielipiteelle?Marcus84 sanoi:, hänen ensimmäinen neuvo oli välttää orgin päiviä joille olin suunnitellut meneväni.
Eikä ruuhkaisilla päivilläkään ole ruuhkaa kuin tyyliin klo 15 asti tms jonka jälkeen ihmiset lähtee jo pois jonka jälkeen radalla on enemmän tilaaSippe sanoi:Jos jokin syy miksi ei menisi pitää löytää, niin luultavasti ruuhkaisimmat päivät. Eikä tarvitse olla nopein vaan ryhmänsä nopeimpia, niin välillä voi ahdistaa.
Kaikkien järjästävien tahojen, ei pelkästään orgin, sekaan mahtuu erityyppisiä peräreikiä, jokaisella kun kuitenkin on se omansa.Marcus84 sanoi:Kysyin neuvoja tyypiltä johon törmäsin ja tiesin hänen harrastaneen ratahommia, hänen ensimmäinen neuvo oli välttää orgin päiviä joille olin suunnitellut meneväni.
Kävin muiden järjestäjien päivillä ja varikolla tosiaan on ollut hieno ilmapiiri lukuunottamatta yhtä tapausta joka orgin huppari päällä tuli naureskelemaan mun kalustolle.
JMH sanoi:Epäilen viestiä trolliksi. Miksi kukaan naureskelisi vanhalle cebarille, ja orggilaiset eivät edes hymyile. Sitä paitsi vanhat cebarit ovat hienoja ja huokeita.
.
Marcus84 sanoi:Kysyin neuvoja tyypiltä johon törmäsin ja tiesin hänen harrastaneen ratahommia, hänen ensimmäinen neuvo oli välttää orgin päiviä joille olin suunnitellut meneväni.
Kävin muiden järjestäjien päivillä ja varikolla tosiaan on ollut hieno ilmapiiri lukuunottamatta yhtä tapausta joka orgin huppari päällä tuli naureskelemaan mun kalustolle.
Ps: ensi kesän tavoite on ajaa nopean ryhmän aikoja, siksi mä tännekkin eksyin mutta ei varmaan olisi kannattanut

Jos puen päälle vihreiden vaaliliivit ja ostan aseen ja käyn kellotornista ampumassa 10 ihmistä, tarkoittaako tämä sitä että tekemiseni edustaa vihreitä ja että tein tämän teon vihreiden periaatteiden pohjalta?Marcus84 sanoi:on ollut hieno ilmapiiri lukuunottamatta yhtä tapausta joka orgin huppari päällä tuli naureskelemaan mun kalustolle.
Marcus84 sanoi:Päätin vain kertoa uuden harrastajan ensivaikutelman kun lähti tässä ketjussa toi muiden dissaaminen vähän lapasesta mielestäni.

Jonezi sanoi:Antaa noitten kahden puupään paukuttaa päätään toisilleen, ei kannata siitä välittää muuten ku nauraa vieressä.![]()