Noloin/eka (tuskin se viimeinen)...
Eilinen oli komee ilta. Ajelin kusiaisärrällä Päijänteen rantoja seuraillen. Jkl-sysmä-...-Jkl. Kaikki meni hienosti, ilma oli loistava ja mieli hyvä. Ajoinpa sitten kotiin parkkipaikalle, kone sammuksiin, seisontatuki alas, hanskat pois kädestä ja painoa vasemmalle odotellen tukea tuen ja maan avulla (omatkin koivet oli vielä maata kohti). Sekuntia myöhemmin maassa kyljellään, osuin vielä kropalla naapurin autoon (omat koivet toinen maatavasten, toinen taivasta kohti). Katteet naarmuilla, vaihdepoljin ja kytkinkahva kaipaa kunnostamista, samoin moottorin kopasta lähti vähän tavaraa irti komeiden naarmujen kera. Tankissakin kivat jäljet. Herkisti. Kypäräkin tais pamahtaa jonnekin, varmaan siihen autoon.
Jätin autokuskille lapunkin ikkunaan (yhteystiedot & mitä tapahtui), ja aamulla sitten heräsin parin huonosti nukutun tunnin jälkeen, kun tämä ruosteisen passatin omistaja keuhkoaa tuolla pihalla... Pitänee mennä keskustelemaan sen kanssa jossain vaiheessa, kunhan oon ensin itse siinä mielentilassa, etten vedä sitä ensin pataan ja kysele myöhemmin, jos se alkaa huutamaan naamatusten. Onneksi otin siitä auton ovestakin kuvan (ei havaittavaa jälkeä), että jos siihen on nyt ilmestynyt perkeleellinen vekki, tulee sanomista.
Vähällähän tuosta pääsee, vakuutus korvannee. Vaan omavastuu sattuu, kun ei oo ylimääräistä rahaa. Eipä tartte lomalla olla menossa minnekään... kele.
Vois ostaa jonkun lunastukseen menneen muoviluodin ja opetella parkkeeraamaan sitä, kun ei näköjään vaan osaa
Edit: kävi jo mielessä vetää ittensä jojoon vanhoihin ketjuihin. Mut mun tuurilla en ois osannu sitäkään.
Edit2: Ei auta yhtään parkkeeraamista tuo, että joku neropatti on päättänyt tehdä parkkipaikan helvetin kaltevaksi & mulla on koko taloyhtiön paskin paikka.