Naakka
MC Mettäläiset
Mä voisin tulla mukaan tarvittaessa ja kaasuttaa protestiksi, jo joku ensinKun SMOTOn mies tän ketjun aloitti, niin kai tää on SMOTOn kärkihanke.
Kyseessähän on uutinen, että (1) tulee niitä mörköjä esiin muuallakin ja (2) erityisesti miten edunvalvonnalla ja voimien yhdistämisellä voidaan siellä muualla saada aikaan hyvinkin näkyviä asioita.
Mutta ei, en ole SMOTOn toiminnassa enään kovinkaan aktiivisesti mukana, en tiedä onko SMOTOlla tästä mitään hanketta (tuskin on, miksi olisi?) eikä tästä siis ole tietääkseni olemassa mitään aloitetta joka koskisi Suomea.
Suurin osa tämän ketjun keskustelusta on missannut pointin. Sen, miten voimat yhdistämällä ja sijoittumalla yhteiseen rintamaan voidaan saada oikeasti jotain aikaiseksi. Suomalaiset mielenosoitukset kun on yleensä melko laimeita ja se voimienkin yhditäminen tuntuu ihan ylivoimaiselta...
Mut tällasta tää täällä Suomessa on, olen kyllä vastaan liivien pakollisuuteen. Jos joku tuntee olonsa turvallisemmaksi sellainen päällä tosi hieno homma, ja sallittakoon se heille.
Mun mielestä vaan lähtee tuo turvallinen ajaminen ihan eri asioista. Eduvalvonnasta paasaan aina kun ryyppäämiseltä ja ajamiselta kerkiin. (eri aikaan teen nuo