Ammatikseni pyörällä tuolla liikenteessä ajavana ja kohtuullisen paljon keskivertomotoristia enemmän kilometrejä per vuosi ajavana sanon vain sen, minkä olen havainnut sen jälkeen kun olen liivejä alkanut käyttää. Liiveistä on ihan helvetisti hyötyä, autoilijat aivan 100% varmuulla havaitsevat liivillisen mopolijan todennäköisemmin kuin liivittömän. Ero on huomattava. Pätee niin sivutieltä eteen kääntyviin, vastaantuleviin ja viereisillä kaistoilla ajaviin.
Mutta hei, kysehän on joka tapauksessa prosenteistä ja todennäköisyyksistä joten kukin taplaa tyylillään...eikä se liivi suojaa eikä pelasta ketään jos jotain tapahtuu...sehän on selvä. Itse kuitenkin käytän jokaisen jokerin, jolla voin omaat terveyttäni vaalia koska mopolla olet aina kakkonen ja on vitun vaikeaa viisastella kun on multaa päällä 6 jalkaa. Rullatuolista se toki onnistuu, ketä se sitten huvittaa enää silloin on toinen asia.
Jussi
Mutta hei, kysehän on joka tapauksessa prosenteistä ja todennäköisyyksistä joten kukin taplaa tyylillään...eikä se liivi suojaa eikä pelasta ketään jos jotain tapahtuu...sehän on selvä. Itse kuitenkin käytän jokaisen jokerin, jolla voin omaat terveyttäni vaalia koska mopolla olet aina kakkonen ja on vitun vaikeaa viisastella kun on multaa päällä 6 jalkaa. Rullatuolista se toki onnistuu, ketä se sitten huvittaa enää silloin on toinen asia.
Jussi