• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

myNETmoton toimitusajat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja svahnm
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pari kertaa aikasemmin tilatut kamat tulivat reilussa viikossa.

Nyt viimesellä tilasin 16.6 ja heti ilmoitettiin lähetetyksi muttei seurantakoodia. Odottelin viikon ja laitoin s-postia missä seurantakoodi, kukaan ei vastaa- Odottelin toisenkin ja laitoin viestiä pariinkin otteeseen eri osoitteisiin, ei vastauksia. Mulkerot eivät olleet edes lähettäneet renkaita vaan laittovat ne GLS:llä vasta 30.6, perillä olivat loman lopussa 3.7. Kovin oli hissukkaa reissata kesälomalla mihkään pitemmälle sitten. Taidan ostaa jatkossa muualta vaikka ois kalliimpikin.

Kaksi satsia tilannut tänä kesänä. Kumpikin tuli 5 päivässä. Toinen paketti painoi 18,2 kg, mutta tuli kuitenkin samaan 25€ toumituskuluhintaan:D
Kummankin lähetyksen toimituksesta tuli aamulla tekstiviestikysely, että olenko kotona klo 18-20, jos en ole, ilmoittaisinko. En vastannut mitään, koska tiesin olevani kotona. Päivemmällä vielä soitettiin (en muista kuljetuslafkaa) ja varmistettiin, että tosiaan olen kotona about klo 18.00 ja gummit saapuivat klo 18.10:jippikaijee:
Parhaat Metzelerit FJR:ään ja takanakki Bridgestone BW V-Stromiin (siis 18,2kg paketti) 333,00€. Ei paha :grin:
Eli minulla ja lähipiirillä AINOASTAAN positiivisia kokemuksia mynetistä:thumbup:

Lomareissun renkaat tilaisin kyllä vähintään pari kuukautta ennen, oli se normi toimitusaika mikä tahansa. Ei voi vaatia että kaikkia mahdollisia renkaita löytyy heti sesongista riippumatta. Omat renkaat on tulleet parissa viikossa, viimeistään.

Viikossa tuli. Keskiviikoiltana myöhään tilasin ja seuraavana keskiviikkona 13:33 oli käyty ovella renkaita toimittamassa. Kotona ei ollu ketään, joten renkaat sai noutaa lähipostista myöhemmin iltapäivällä. Tänään kävin vaihdattamassa takarenkaan. 20€ oli vaihto ja tasapainotus irtovanteelle.

Ensimmäinen tilaus mynetmotoon tehty: eteen ja taakse Heidenau K60:t. 3.9 tilattu, 5.9 shipattu, tänään 7.9 oli kotona odottamassa.

Hyvä ensikokemus siis!

Hyvät on kokemukset tähän asti (kolme tilausta reilun vuoden sisällä). Toimitusaika ollut viikon huitteissa, joskus alle, joskus yli. Viimeksi kun pyysin nimenomaan brasilialaisia ME 880 Marathon takanakkeja (kaikkiaan 4 kpl) saksalaisten sijaan ne tuli toivomukseni mukaan. Eturenkaiksi pyysin saksalaiset ja nekin tuli oikein!

Brasseja halusin taakse, koska sakut menneet (ilmeisesti) muuttamaan reseptiä niin, että enää en pääse LoTjan takasella kuin 11-12 tonnia aiemman 18-20 tonnin sijaan. Huhujen mukaan brasseilla on vielä vanha resepti.
Nyt on sellainen alla ja rengastesti menossa...

t. pozo
:orgmp:

Helvetin isoa miinusta lafkalle tästä suunnasta.

Yli kuukausi mennyt ja renkaita ei vaan näy. Eikä siinäkään mitään ettei renkaita näy mutta olen laittanut useamman mailin ja soittanut viellä useammin mutta mitään vastausta ei kuulu. Puhemessa on aina vain sama vastaaja ja maileihin ei vaan tule vastausta.

Kuitenkin sivuillaan ilmoittavat että renkaat on "Shipped" jo 7.8 eli luulis nyt olevan täällä jos on oikeasti lähtenyt.

Mulla alkaa olla jo sellanen olo että kusettivat rahat ja en tule koskaan renkaita näkemäänkään.

Tilaus sisään 13.9.2012, sisältäen kolme rengasta (pari valkosivu Metukkaa ja yksi HD:n Dunloppi).

Tänään tuli väliaikatietoa ja seurantanumero, jonka mukaan renkaat oli iltapäivällä GLS:llä menossa Tanskassa. Eiköhän ne sieltä kohtapuolin saavu Suomen kamaralle tms?

Edit; äsken tuotiin renkaat työpaikalle eli 8 päivää tilauksesta. Hyvä Mynetmoto, erinomaista toimintaa ja palvelua! :WAZAAP:

Viimeksi muokattu:
WDW sanoi:

Yli kuukausi mennyt ja renkaita ei vaan näy. Eikä siinäkään mitään ettei renkaita näy mutta olen laittanut useamman mailin ja soittanut viellä useammin mutta mitään vastausta ei kuulu. Puhemessa on aina vain sama vastaaja ja maileihin ei vaan tule vastausta.

Kuitenkin sivuillaan ilmoittavat että renkaat on "Shipped" jo 7.8 eli luulis nyt olevan täällä jos on oikeasti lähtenyt.

Mulla alkaa olla jo sellanen olo että kusettivat rahat ja en tule koskaan renkaita näkemäänkään.

Kuinkas tämä juttu? Tuliko nuo renkaat koskaan perille?

Täytynee antaa plussaa kyllä tälle virmalle, parit renkulat tuli tossa alku vuodesta tilattuu ja viikossa tulivat koti ovelle.
Ei voi moittia mistään, renkaitten hinnat vs suomen hinnat ja kotiin kannettuna.:) tulen jatkossakin tilaamaan tuolta.!

^
Sama täällä. Kaksi kierrosta Diablo Rosso Corsia tuli niin kuin sovittiin. Aika oli jotain kaksi-kolme viikkoa (olikohan toinen rinkuloista, jota ei ollut heti keskusvarastolla). Vastasivat silloin s-posteihin, kun kysyin, että mikä kestää.

Pari viikkoa sitten tuli BT-23:n takanakki ens kesää varten... Muuten oli hinta ja toimitukset kohillaan, ainoo mikä hiukan jäi päistämään oli toi paistoaika: viikko 40 2010...:kääk:
Mutta ei toi taida olla viel meikäläisen kanttauskulmille liikaa...:paikallatuulee:

WDW sanoi:

olettehan huomanneet tilatessanne että haluamassanne renkaassa on se vihreä symbooli että varastossa
itse odottelin kerran toimitusta kunnes huomasin tilanneeni renkaan jossa oli keltainen pollukka

Onkos mulla tietsikka särki vai onko mynetmoto särki?
Onko havaintoja toimiiko tuo puljun nettisaitti?

veejii sanoi:
Onkos mulla tietsikka särki vai onko mynetmoto särki?
Onko havaintoja toimiiko tuo puljun nettisaitti?

"Soittivat tänään Kyprokselta Jutalle ja sanoivat että pitävät kaupan kiinni siihen saakka että tukirahat ovat tilillä". Jutta oli tänään säätämässä ministerisalkkuja ja varmaan kiireessä unohti maksaa "laskun".

harald73 sanoi:
Oisko laittaa linkkiä mikä toimii, vaikka privana jos ei tämän saitin politiikka salli linkkejä.
Itte en saa toimimaan com päätteellä tai pääse loggaamaan omalle tilille, rengasläjä reissun päällä ja hieman kiinnostaa kyllä missä maanosassa ovat kun jo toistaviikkoa ovat matkaa tehneet...

edit:
Ei tarttekaan, alkoihan toi pelittämään kun aikansa koputteli osoitetta uudestaan ja uudestaan, rengasläjä on tosin edelleen "pending"..saakeli

Viimeksi muokattu:
veejii sanoi:
Oisko laittaa linkkiä mikä toimii, vaikka privana jos ei tämän saitin politiikka salli linkkejä.
Itte en saa toimimaan com päätteellä tai pääse loggaamaan omalle tilille, rengasläjä reissun päällä ja hieman kiinnostaa kyllä missä maanosassa ovat kun jo toistaviikkoa ovat matkaa tehneet...

edit:
Ei tarttekaan, alkoihan toi pelittämään kun aikansa koputteli osoitetta uudestaan ja uudestaan, rengasläjä on tosin edelleen "pending"..saakeli

Mulla toimii kans ok. kokeile tuolta...

http://www.mynetmoto.com/motorradreifen.cfm/ActiveTab/shopping/ActiveLink/1/mp_renkaat.html

Back