Tilaus sisään su 5.8 ja renkaat kotiovella pe 10.8 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

WDW sanoi:Helvetin isoa miinusta lafkalle tästä suunnasta.
Yli kuukausi mennyt ja renkaita ei vaan näy. Eikä siinäkään mitään ettei renkaita näy mutta olen laittanut useamman mailin ja soittanut viellä useammin mutta mitään vastausta ei kuulu. Puhemessa on aina vain sama vastaaja ja maileihin ei vaan tule vastausta.
Kuitenkin sivuillaan ilmoittavat että renkaat on "Shipped" jo 7.8 eli luulis nyt olevan täällä jos on oikeasti lähtenyt.
Mulla alkaa olla jo sellanen olo että kusettivat rahat ja en tule koskaan renkaita näkemäänkään.
WDW sanoi:Helvetin isoa miinusta lafkalle tästä suunnasta.
Yli kuukausi mennyt ja renkaita ei vaan näy. Eikä siinäkään mitään ettei renkaita näy mutta olen laittanut useamman mailin ja soittanut viellä useammin mutta mitään vastausta ei kuulu. Puhemessa on aina vain sama vastaaja ja maileihin ei vaan tule vastausta.
Kuitenkin sivuillaan ilmoittavat että renkaat on "Shipped" jo 7.8 eli luulis nyt olevan täällä jos on oikeasti lähtenyt.
Mulla alkaa olla jo sellanen olo että kusettivat rahat ja en tule koskaan renkaita näkemäänkään.
veejii sanoi:Onkos mulla tietsikka särki vai onko mynetmoto särki?
Onko havaintoja toimiiko tuo puljun nettisaitti?
Toimii!veejii sanoi:Onkos mulla tietsikka särki vai onko mynetmoto särki?
Onko havaintoja toimiiko tuo puljun nettisaitti?
Oisko laittaa linkkiä mikä toimii, vaikka privana jos ei tämän saitin politiikka salli linkkejä.harald73 sanoi:Toimii!
veejii sanoi:Oisko laittaa linkkiä mikä toimii, vaikka privana jos ei tämän saitin politiikka salli linkkejä.
Itte en saa toimimaan com päätteellä tai pääse loggaamaan omalle tilille, rengasläjä reissun päällä ja hieman kiinnostaa kyllä missä maanosassa ovat kun jo toistaviikkoa ovat matkaa tehneet...
edit:
Ei tarttekaan, alkoihan toi pelittämään kun aikansa koputteli osoitetta uudestaan ja uudestaan, rengasläjä on tosin edelleen "pending"..saakeli