• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

myNETmoton toimitusajat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja svahnm
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilaus sisään 3.7 js renkaat (3kpl) tuli tälle aamua 13.7 klo 7:45 toimitus kotiovelle Ouluun (DHL).

Renkaat lähtivät espanjasta 4.7, joten ei minun mielestä paha toimitusaika?

Nopeaa toimitusta varmaan helpotti yleinen renkaskoko ja merkki (120/70/17 ja 180/55/17. Metzeler ja Michelin)

Yllä olevat viestit, ja toimitusaikataulut vahvistavat käsitystäni siitä, että mynetmotolla ei todellisuudessa ole ollut tilaamiani renkaita varastossaan, vaikka varastosaldo vihreää näyttikin (ja näyttää edelleen). Oman tilaukseni tein 29.6. Tilausvahvistus tuli samana päivänä ja tilauksen tilaksi vaihtui shipped. Sen jälkeen onkin rengastoimituksen suhteen ollut vähän hiljaisempaa.

TiPL sanoi:
Yllä olevat viestit, ja toimitusaikataulut vahvistavat käsitystäni siitä, että mynetmotolla ei todellisuudessa ole ollut tilaamiani renkaita varastossaan, vaikka varastosaldo vihreää näyttikin (ja näyttää edelleen). Oman tilaukseni tein 29.6. Tilausvahvistus tuli samana päivänä ja tilauksen tilaksi vaihtui shipped. Sen jälkeen onkin rengastoimituksen suhteen ollut vähän hiljaisempaa.

On kyllä mielenkiiintoiset kuviot mynetillä kun noi kokemukset vaihtelevät niin laidasta laitaan. Itse olen tilannut sieltä 6 kpl renkaita ja toim.aika kummallakin kerralla about sama. Useammalla kaverilla kokemukset myös samat.

Tilatut renkaat ovat olleet pääsääntöisesti perus katurenkaita, mutta muutamat kurapyörän ja ison kustomin renkaat ovat myös tulleet samoihin toim.aikoihin...

Tänään saapui rengas. Eli tasan 2 viikkoa tilauksesta 2.7-16.7. Sinänsä homma toimi ja ei tuo pitkä aika ole, rengaskin on paistettu 0912 eli tuoretta tavaraa. Ihmetyttää vain tuo heidän lupaama toimitusaika, joka siis tuntuu viesteistä päätellen olevan jotain luvatusta 6 päivästä muutamaat viikkoon.
Ja ensikerralla tuon tietää ja varmasti muutenkin tulee tilattua ajoissa. Nyt siihen ei ollut mahdollisuutta kun pyörän ostin vasta ja edellinen omistaja oli kumin polttanut lähes kudoksille. :pissed: Nyt uusi kumi alle niin pääsee ajamaan taas :D

Perjantaina 6.7. tilasin renkaat ja tänään 16.7. toi dhl ovelle asti. Mitään tracking numeroita en saanut. Perjantain 6.7. aikana kuitenkin myOrders-valikon alta näkyi tilauksen kohdalla shipped. Toimitusaikaa ja tracking-numeroa yritin sähköpostilla kysellä, mutta vastausta ei kuulunut. Renkaat kuitenkin oikeat ja paistot 1911 ja 1912 ja toimitusaika puoli toista viikkoa (2 viikonloppua välissä).

TiPL sanoi:
oman tilaukseni tein 29.6.enkä ole edes seurantakoodia vielä saanut. Eilen lähetin sinne kyselyä asiasta, mutta ainakaan vielä eivät ole siihen vastanneet. Tilaamieni renkaiden saldo on koko ajan näyttänyt vihreää mynetmoton nettikaupan sivuilla.

Itse itseäni lainaten.
V...utti mynetmoton toiminta tänään taas sen verran, että laitoin sinne uutta mailia, vaikka eivät edelliseenkään vastanneet. Katkeran sävyisen postin lähetettyäni, kirjauduin puljun sivuille ja huomasin "my orders"- valikon avattuani, että "Invoice"-sarakkeeseen oli ilmestynyt uusi pdf-tiedosto. Tuosta "lapusta" sitten löytyi muiden tilaustietojen lisäksi, shipping 11.7.2012. Samana päivänä taisin niille ekan kerran laittaa kyselyä renkaista ja seurantanumerosta. Sattumaa, vai ei? Seurantanumeroa lähetykselle en ole vieläkään saanut ja tuskin saankaan.

Nyt vaan sormet ristissä toivon, että lähetys olisi todella tuolloin lähtenyt. Pitkähkö toimitusaika ottaa päähän, mutta vielä enemmän hatuttaa firman reagoimattomuus asiakkaiden yhteydenottoihin. Mitä tuolta toisesta ketjusta lueskelin, http://www.moottoripyora.org/keskustelu/showthread.php/230714-Rengasliikkeit%C3%A4-netist%C3%A4-toimituskuluineen?p=6045909&viewfull=1#post6045909 niin ei tuon firman kanssa asioiminen ole muillakaan, aina niin hyvin sujunut. Boikottiin meni mynetti mun kohdaltani. :hanuria:

Vajaat kymmenen kertaa olen tilannut renkaita Reifenversandilta, ja yleensä renkaat on tulleet reilussa viikossa. Kerran meni noin 15 päivää, ja silloin kyselin perään, kun matkaan oli kiire, sain vastauksen ja renkaatkin ajoissa.

Nomad sanoi:
Vajaat kymmenen kertaa olen tilannut renkaita Reifenversandilta, ja yleensä renkaat on tulleet reilussa viikossa. Kerran meni noin 15 päivää, ja silloin kyselin perään, kun matkaan oli kiire, sain vastauksen ja renkaatkin ajoissa.

Tuolta olen itsekin aiemmat renkaat tilannut ja homma on toiminut hienosti. :thumbup: Valitettavasti Reifenversandilla ei ollut havittelemaani Z8-rengasta, 160/60/18- kokoisena tarjolla. Sen takia tuli mynetmotoon sorruttua. :hanuria:

Lainattua Mynetmoton sivulta, General Terms & Conditions:

4. Delivery
Delivery of the goods is initiated within 48 hours after receipt of order and payment. If we are unable to deliver the Goods we will return all advance payments made by you.

Joopa joo. :shoot::shoot::shoot:

Viimeksi muokattu:
TiPL sanoi:
Itse itseäni lainaten. (taas)
V...utti mynetmoton toiminta tänään taas sen verran, että laitoin sinne uutta mailia, vaikka eivät edelliseenkään vastanneet. Katkeran sävyisen postin lähetettyäni, kirjauduin puljun sivuille ja huomasin "my orders"- valikon avattuani, että "Invoice"-sarakkeeseen oli ilmestynyt uusi pdf-tiedosto. Tuosta "lapusta" sitten löytyi muiden tilaustietojen lisäksi, shipping 11.7.2012. Samana päivänä taisin niille ekan kerran laittaa kyselyä renkaista ja seurantanumerosta. Sattumaa, vai ei? Seurantanumeroa lähetykselle en ole vieläkään saanut ja tuskin saankaan.

No epäilyksistäni huolimatta, tänään tuli puljulta sähköpostitse tilauksen seurantanumero. Renkaat ovat tosiaan lähteneet 11.7. saksanmaalta ja viimeinen merkintä on 13.7. lähtökirjaus, jostain päin tanskaa. Paketin painoksi on "rahtikirjaan" merkitty 11,6 kg. Paljonkos mopon renkaat noin suurinpiirtein painavat?
Toivottavasti lähetys sisältää molemmat tilaamani renkaat (Metzeler Z8, 160/60/18 ja 120/70/17).

TiPL sanoi:
No epäilyksistäni huolimatta, tänään tuli puljulta sähköpostitse tilauksen seurantanumero. Renkaat ovat tosiaan lähteneet 11.7. saksanmaalta ja viimeinen merkintä on 13.7. lähtökirjaus, jostain päin tanskaa. Paketin painoksi on "rahtikirjaan" merkitty 11,6 kg. Paljonkos mopon renkaat noin suurinpiirtein painavat?
Toivottavasti lähetys sisältää molemmat tilaamani renkaat (Metzeler Z8, 160/60/18 ja 120/70/17).

Kyllä toi paino ihan oikein on, takanen painaa 6-7 kg ja etunen 4-5 kg renkaista riippuen.

vihdoin ja viimein oli kumit saapuneet perille tänään 17.7. Ja tilaus tehtiin siis 27.6, eli ei aivan sitä luvattua 4-6 päivää.

JMTL sanoi:
vihdoin ja viimein oli kumit saapuneet perille tänään 17.7. Ja tilaus tehtiin siis 27.6, eli ei aivan sitä luvattua 4-6 päivää.

Katos vaan. Sulla kesti vielä pidempään. :grin: Itse tein tilaukseni 29.6. ja tänään Posti toimitti renkaat kotiovelle.
Melko hepposesti renkaat oli pakattu, Reifenversandin lähetyksiin verrattuna. Toisella puolella pahvia sen verran, että olivat saaneet osoitetarrat siihen liimattua, ja pannoilla helvetin tiukkaan renkaat yhteen. No ehkä renkaista on kuljetuksen aikana pahin liukkaus häipynyt. :thumbup: Paska maku jäi kaiken kaikkiaan mynetin toiminnasta.

Lauantaina tilasin, keskiviikkona lähettivät Espanjasta ja paketti maanantaina perillä, en moiti toimitusaikaa.
Tämä oli mulla eka rengastilaus ulkomailta ja asia mikä hieman jäi mietityttään kun rengasta ei oltu ollenkaan pakattu, no ei kai tuo haittaa mut jotenkin tuntuis fiksummalta heittää edes jotain ympärille.

On sitten tapahtunut jotain radikaalia tai renkaita ei ole ollut varastossa.

Keväällä tilasin viimeksi kolmen renkaan satsin.
Tilasin maanantaina ja gls:n kuriiri kiikutti renkaat saman viinkon perjantaina kotiin.

Samoin oli vuosi sitten, silloinkin toimitus viikossa mutta en ollut kotona ja renkaat meni lähipostiin.

Sieltähän saa aina seurantanumeron jolla voi lähetystä seurata ja vikahan voi olla kuriirissa.
Tässä juuri odottelen erästä pakettia joka tulee kanssa gls:n kautta ja olisi pitänyt tulla jo viime viikolla mutta edelleen vaan roikkuu jossain Tanskassa.

Maanantaina 23.7.2012 tilaus laitett n.klo 18:15 ja renaat saapuivat tänään 27.7.2012 n. Klo 13.
Misukan pilot road3 :t.

Aiemmin tulleet alle viikossa. Nyt meni reilu viikko. Nyt lähettivät Espanjasta, aiemmin Saksasta.

Back