Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
seppo02 sanoi:Takajousen vielä ymmärtää kun ne on vakiona keskimäärin kaikki vähän hepposia näissä budjettiluokan vehkeissä mutta moottori voisi olla kyllä kestävämpikin, tutkimuksiin vaan ja jammulta selityksiä odotellen. Onneksi on fjr joka ei vie edes öljyä![]()
Go-Za sanoi:Ja toisekseen MP Maailma sai pari vuotta sitten Gessun koneen totaalisesti paskaksi ennen testin loppua... että kyllähän näitä sattuu!
TripleTwin sanoi:No millä osastolla tällaista pääsee ihmettelemään? Tuskin Yamahan kuitenkaan.
rotanpaska sanoi:Ettei mene aivan mollivoittoiseksi, niin pari hyvää asiaa, maalipinta oli hyvä ja jarrupalat levyineen alkuperäiset 40tuhannessa. Tosin noissa kilsoissa motti jo syöpynyt alta, että eipä ne paljon lohduta.
O.L.M.I sanoi:No onhan jammulla ollut ennenkin noita todella huonoja vehkeitä kuten TL 1000, joten ei suuri yllätys.
TL oli Suzukin. Kardaani ei kuulu moottoripyörään, joten havahduttuaan akseli luonnollisesti yrittää poistua itselleen vieraasta ympäristöstä.
Näitä on valmistajalla kuin valmistajalla, paitsi Honda???
TiuSo sanoi:...ja Hondalla tulee 1200 VFR takaisinkutsua; kardaani (tai ainakin ristinivel) vaihtoon..
mistähän mä sen tiedän--
Toisaalta tuo alleviivaa sitä että mopoa on pidetty kestotestissä nätisti.. mitenkähän olisi käynyt jos olisi annettu hanaa isommin?
Käyttötestistä otteita:
Iskunvaimentimen sylinterin sisäpinta on hoonaamaton, mistä johtuen männänrengas ei saa riittävää voitelua. Kitka johtaa renkaan kulumiseen.-->Lopuksi koko vaimennin levisi....
micco sanoi:Minä en ole nähnyt vielä ainuttakaan hoonattua iskarin sisäpintaa ja ihmettelen myös miten öljyllä täytetyssä iskunvaimentimessa voi männänrengas kärsiä voitelun puutteesta.
micco sanoi:Minä en ole nähnyt vielä ainuttakaan hoonattua iskarin sisäpintaa ja ihmettelen myös miten öljyllä täytetyssä iskunvaimentimessa voi männänrengas kärsiä voitelun puutteesta.