• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mp-messut 2006 (muutama kuva jne)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
mun mielestä BMW f800ST ja Triumphin se Sprint1050ST oli hienoja.

Ja KTM Superduke oli aika räyhä.

Onneksi ei ole rahaa niin ei tartte ostaa uutta.

Mutta joopa joo... Kuvia tuli napsittua. Linkkien nimet kartovat suurimman osan, joten jos on allerginen naiskauneudelle taikka Bomber tyylisille pyörille, niin ei kannata katsoa.
cool.gif

B-MOPOTTIMET

TYTÖT + MUUT PYÖRÄT

Edit: Kuvalinkki ei toiminut, joten otin pois. Ne rinnat löytyvät kyllä muutenkin ylläolevasta linkistä.
wink.gif

Mahtavia bombereita
smile_org.gif

Juuri tuollaista valokatetta olen etsinytkin kuten tuossa ekassa pyörässä on( http://www.mp-foorumi.com/gallery....281aed)

Mistähän tuollaisen tai vastaavan voisi ostaa??

Siis siellä on enemmän tissejä kuin pyöriä?
033102ass_1_prv.gif
Mitä vikaa tisseissä on??
thumbs-up.gif
Hesarissa oli juttua aikoinaan, että ne naiset ovat siellä siksi, koska miehet ovat niin homo-foobikkoja/kaappihomoja, etteivät voi olla näyttelyssä keskenään ilman tissejä tai alkaisi ahistaa. Konservatiiveja kun ovat, ei noista totutuista tavoista voi luopua vaan tissit kuuluu näyttelyihin järjestäjien mielestä. Henkilökohtaisesti pidän jokaista miestä idioottina, joka ostaa mopottimen siksi, että joku lehmä istui sen päällä näyttelyssä. Minä menin sinne katsomaan mopoja ja haluaisin mielelläni rahoilleni vastiketta. Totuushan on kuitenkin se, että jouduin maksamaan niistä bimboistakin, joka on aivan pyllystä. Lisäksi ne bimbot valtasivat naistenvessaa ja tekevät mukanaan lopuistakin nuorista naisista idiootteja.

Miltä teistä tuntuisi, arvon miehet, jos joku 120kg painava karvainen mies nahkahousuissa hinkkaisi ahteriaan siihen kauneimpaan mopoon näyttelyssä ja samalla kikattaisi, kun joku naispuolinen näyttelyssäkävijä kävisi nuolaisemassa miehen rinnustaa kuvan ottamista varten?

Katsuri puhuu asiaa. Niitä bimboja ei todellakaan tarvita mp-näyttelyssä. Jos tissejä haluaa nähdä niin niitä näkee intterneetissä ja livenä niitä voi tuijottaa hakeutumalla alan tapahtumiin.

Ehkä Katsurin ja Wasserschweinin pitäisi käydä jossain mopokaupoissa vilkuilemassa niitä pyöriä, eikä näyttelyissä.  
biggrin.gif
Eipä yksikään nainen häiritsisi niin suuresti teidän pyörän tutkiskeluanne.

Wasserschweinin kirjoittama asia, eli "Henkilökohtaisesti pidän jokaista miestä idioottina, joka ostaa mopottimen siksi, että joku lehmä istui sen päällä näyttelyssä." Niin itse en ole ainkaan kuullut kenenkään ostavan pyöräänsä tuolla periaatteella. Ja hölmölthän se kuulostaa, ei siinä mitään.
tounge.gif

Ihme tiukkapipoja täälläkin. Mutta kaikkiahan ei voi miellyttää...

Back