Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt olet kyllä täysin väärässä. Kaupassa se yksi nainen nimenomaan häiritsee, mutta messuilla on niin paljon hälyä ettei siellä kuule emännän huokailuja ja kommentteja siitä miten minä en tarvitse uutta moottoripyörää.Ehkä Katsurin ja Wasserschweinin pitäisi käydä jossain mopokaupoissa vilkuilemassa niitä pyöriä, eikä näyttelyissä.Eipä yksikään nainen häiritsisi niin suuresti teidän pyörän tutkiskeluanne.![]()
Minä en tuota kirjoittanut vaan Katsuri, enkä oikein usko tuohon, mutta toisaalta kun muistelee muutamien tuttavien autokauppoja teini-iässä niin en olisi asiasta ihan niin varma...Wasserschweinin kirjoittama asia, eli "Henkilökohtaisesti pidän jokaista miestä idioottina, joka ostaa mopottimen siksi, että joku lehmä istui sen päällä näyttelyssä." Niin itse en ole ainkaan kuullut kenenkään ostavan pyöräänsä tuolla periaatteella. Ja hölmölthän se kuulostaa, ei siinä mitään.![]()
Ei nyt ole kyse tiukkapipoisuudesta vaan kahden toisiinsa kuulumattoman asian yhdistämisestä toisiinsa. Minä en millään tavalla vastusta tissejä ja pimppejä, mutta niiden esittelemiseen, varsinkin kun niitä ei edes esitellä paljaana, mopomessut ovat väärä paikka. Mitä itse tykkäisit jos menisit tissimessuille missä elämäsi nainen makailisi kaikki sulot levällään, mutta sinä et näkisi mitään koska siihen eteen olisi pysäköity joku v*tun moottoripyörä?Ihme tiukkapipoja täälläkin. Mutta kaikkiahan ei voi miellyttää...
sanoi:Mitä itse tykkäisit jos menisit tissimessuille missä elämäsi nainen makailisi kaikki sulot levällään, mutta sinä et näkisi mitään koska siihen eteen olisi pysäköity joku v*tun moottoripyörä?
No on teillä ongelmia.. Ei helvetti! Niillä naisilla on jalat. Kyllä he sen mopon päältä pois siirtyvät kun pyytää.Ei nyt ole kyse tiukkapipoisuudesta vaan kahden toisiinsa kuulumattoman asian yhdistämisestä toisiinsa. Minä en millään tavalla vastusta tissejä ja pimppejä, mutta niiden esittelemiseen, varsinkin kun niitä ei edes esitellä paljaana, mopomessut ovat väärä paikka. Mitä itse tykkäisit jos menisit tissimessuille missä elämäsi nainen makailisi kaikki sulot levällään, mutta sinä et näkisi mitään koska siihen eteen olisi pysäköity joku v*tun moottoripyörä?
Tuossa on vaan se huono puoli, että vaimo luultavasti raivostuisi siitä tyttöystävästä(kin)...Tai hankkimalla ihan oman tyttöystävän.Jos tissejä haluaa nähdä niin niitä näkee intterneetissä ja livenä niitä voi tuijottaa hakeutumalla alan tapahtumiin.![]()
Jättäisin moisen kikottimen ostamatta. Ei se muuten miltään tuntuisi, oma egoni ei kärsisi mitenkään, enkä ymmärrä miten naisten ego kärsii näistä typyistä joita messuilla on. Vuosi sitten yritin yhtä vähän jututtaa, se toljotti kuin vähäjärkinen, mutta voihan olla ettei se ymmärtänyt suomea.Miltä teistä tuntuisi, arvon miehet, jos joku 120kg painava karvainen mies nahkahousuissa hinkkaisi ahteriaan siihen kauneimpaan mopoon näyttelyssä ja samalla kikattaisi, kun joku naispuolinen näyttelyssäkävijä kävisi nuolaisemassa miehen rinnustaa kuvan ottamista varten?
Naiset on tunnetusti pikkusielujaTuossa on vaan se huono puoli, että vaimo luultavasti raivostuisi siitä tyttöystävästä(kin)...Tai hankkimalla ihan oman tyttöystävän.Jos tissejä haluaa nähdä niin niitä näkee intterneetissä ja livenä niitä voi tuijottaa hakeutumalla alan tapahtumiin.![]()
![]()
3) Ei muuta.sanoi:Itse asiassa niistä naisistahan oli enemmän hyötyä, jos halusi katsella rauhassa pyöriä. "Muotinäytöksen" alettua messujen miespuoliset kävijät säntäsivät sinne lavan viereen, kuin eivät olisi ennen naista nähneet. No tämähän kelpasi, kun ne Honda ja Yamaha osastot olivat muuten niin täynnä. Nyt sai zoomailla ihan rauhassa, mutta vähän leveät tankithan niissä oli, joten ei sytyttänyt.
Kumitissi sanon minä! Hyi h...ettiPistetään vielä yksi kuva siitä yamahan blondista kehiin...
![]()
Tässähän se ongelma juuri on. Naiset koetaan yhteiskunnassa yhdeksi ryhmäksi. Kun Anneli Jäätteenmäki mokaa, aletaan puhua sopivatko _naiset_yleensäkään_ johtoasemaan. Kun joku muovitissinen on vähäjärkinen moottoripyörän vieressä, niin kaikki kaikki naiset moottoripyörien vieressä ovat hölmöjä. Sama koskee muita "alempia" ryhmiä; somaleita, venäläisiä, romaneja, tummaihoisia ja vähemmistöseksuaaleja. _Ne_ ovat tällaisia ja tuollaisia ja tekevät sitä ja tätä. Nainen ei ole yksilö vaan aina ryhmänsä edustaja. Tämä näkyy myös tässä keskustelussa, valitettavasti.Jättäisin moisen kikottimen ostamatta. Ei se muuten miltään tuntuisi, oma egoni ei kärsisi mitenkään, enkä ymmärrä miten naisten ego kärsii näistä typyistä joita messuilla on. Vuosi sitten yritin yhtä vähän jututtaa, se toljotti kuin vähäjärkinen, mutta voihan olla ettei se ymmärtänyt suomea.Miltä teistä tuntuisi, arvon miehet, jos joku 120kg painava karvainen mies nahkahousuissa hinkkaisi ahteriaan siihen kauneimpaan mopoon näyttelyssä ja samalla kikattaisi, kun joku naispuolinen näyttelyssäkävijä kävisi nuolaisemassa miehen rinnustaa kuvan ottamista varten?
Jos ei ymmärrä tai hyväksy moottoripyörään liittyvää seksuaalista symboliikkaa, niin pitää mopoa varmaan kulkuvälineenä. Sama se mulle.
Jep, tuo tyttöhän ei todellakaan ollut "The Yamaha-tyttö" vaan ehdottomasti -> TÄMÄ <-Kumitissi sanon minä! Hyi h...ettiPistetään vielä yksi kuva siitä yamahan blondista kehiin...Luomu on the rock.![]()
![]()