Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta joopa joo... Kuvia tuli napsittua. Linkkien nimet kartovat suurimman osan, joten jos on allerginen naiskauneudelle taikka Bomber tyylisille pyörille, niin ei kannata katsoa.![]()
B-MOPOTTIMET
TYTÖT + MUUT PYÖRÄT
Edit: Kuvalinkki ei toiminut, joten otin pois. Ne rinnat löytyvät kyllä muutenkin ylläolevasta linkistä.![]()
Aika hyvin on valottuneet. Ihan hiukan voisi terävöittää. Mutta nyt saatiin aika hyviä kuvia. LISÄÄ KUVIA KEHIIN!vielä jokunen kuva messuilta..
Kyllähän nätit tytöt on aina paikallaanOlihan siellä niitäkin jokunen... kaiToivottavasti siellä näkee huomenna pyöriäkin.![]()
Muokkasin vielä hieman... Kuva liitettäväksi turhan iso.Edit; linkki oikein.
Toihan on Z1000 vakiomaski... B-foorumilla on välillä ollut noita myynnissä.Juuri tuollaista valokatetta olen etsinytkin kuten tuossa ekassa pyörässä on( http://www.mp-foorumi.com/gallery....281aed)
Mistähän tuollaisen tai vastaavan voisi ostaa??
No hö!Muokkasin vielä hieman... Kuva liitettäväksi turhan iso..*kliks*
Kaunis nainen ja kaunis mopo on aina ifana yhdistelmä... molempia en kuitenkaan saa...
Edit; linkki oikein.
Sen hienon mopon mä löysin, mut missä se kaunis nainen oli?
Mitä vikaa tisseissä on??Siis siellä on enemmän tissejä kuin pyöriä?![]()
Jotkut saa varmaan niistä traumoja?Mitä vikaa tisseissä on??Siis siellä on enemmän tissejä kuin pyöriä?![]()
![]()
Niin, tai sitten tulee mieleen se upporikkaan sheikin tokaisu muotinäytöksessä:Sen hienon mopon mä löysin, mut missä se kaunis nainen oli?![]()
Hesarissa oli juttua aikoinaan, että ne naiset ovat siellä siksi, koska miehet ovat niin homo-foobikkoja/kaappihomoja, etteivät voi olla näyttelyssä keskenään ilman tissejä tai alkaisi ahistaa. Konservatiiveja kun ovat, ei noista totutuista tavoista voi luopua vaan tissit kuuluu näyttelyihin järjestäjien mielestä. Henkilökohtaisesti pidän jokaista miestä idioottina, joka ostaa mopottimen siksi, että joku lehmä istui sen päällä näyttelyssä. Minä menin sinne katsomaan mopoja ja haluaisin mielelläni rahoilleni vastiketta. Totuushan on kuitenkin se, että jouduin maksamaan niistä bimboistakin, joka on aivan pyllystä. Lisäksi ne bimbot valtasivat naistenvessaa ja tekevät mukanaan lopuistakin nuorista naisista idiootteja.Mitä vikaa tisseissä on??Siis siellä on enemmän tissejä kuin pyöriä?![]()
![]()
Tai hankkimalla ihan oman tyttöystävän.Jos tissejä haluaa nähdä niin niitä näkee intterneetissä ja livenä niitä voi tuijottaa hakeutumalla alan tapahtumiin.
Kiitti ku valaisit tyhmääToihan on Z1000 vakiomaski... B-foorumilla on välillä ollut noita myynnissä.Juuri tuollaista valokatetta olen etsinytkin kuten tuossa ekassa pyörässä on( http://www.mp-foorumi.com/gallery....281aed)
Mistähän tuollaisen tai vastaavan voisi ostaa??