• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mp-messut 2006 (muutama kuva jne)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kyllä nättejä nuoria naisia saa messuilla olla jatkossakin. Ei niistä mitään haittaa ole. Tietysti ongelman voi tehdä monestakin asiasta, jos on pipo tiukalla. Toiset alkaa piirroksienkin takia polttelemaan lähetystöjä ja boikotoimaan tuotteita.
Minä en ymmärrä sitä, että jos on jotain muuta mieltä asiasta kuin mitä valtaosan mielipide edustaa, moititaan heti tiukkapipoiseksi. Ei ole mikään pakko hyväksyä mp-näyttelyn pimuja tai uskontonsa pilkaamista "yleisen hyvän" nimissä. Ja siitä saapi mielipiteensa vapaasti ilmaista...tosin rajansa ilmaisullakin lienee, mutta kai sitä suunsa saa aukaista.

Kauniit tytöt esim. asiantuntevina esittelijöinä ovat ok, kyllä minäkin puhuttelen mielelläni komioita, osaavia miehiä. Sitä, että ihmisistä yleensäkään tehdään jonkin sortin ilmiselviä objekteja, en hyväksy.....sukupuolesta riippumatta. Eli en halua nähdä liioin esineellistettyjä miehiä hinkaamassa ihtiään vähissä pukeissa mopoihin...vaikka olisivat kuinka adoniksia. Enkä nimittele hyvännäköisiä miehiä sonneiksi, mr.rintalihakseksi tai tiukkapepuksi ...kuten täällä tituleerataan naisia naudoiksi, tisseiksi ja perseiksi.

oonkohan liian vanha,minä olin kattomassa MOOTTORIPYÖRIÄ
ja MENIN katsomaan MOOTTORIPYÖRIÄ.

ja olihan siellä kauniita naisia koko halli täynnä,en siis tarkoita
niitä jotka poseerasivat,vaan kaikkia naisia,olisko paikalla
jokaisen pistääkirjoituksen "liitteksi" IKÄ-SIVIILISÄÄTY tuntuu
aivan kun lukisi VIIMEVUODEN JA EDELLISVUODEN JANE.....

kyllä minä OLEN vanha 45vee naimisissa 4-lasta,mutta
taidan katsoa VÄHÄN erilla lailla tätäkin tapahtumaa
tissit nään (jos vaimo suo) illalla kun vaimo pukee yöpaidan.

mutta en kyllä jaksais AINA jauhaa kenellä on ja mitäkin,
mitä tulee PYÖRIIN suurin pettymys HONDA CBF 1000 ovat
kyllä nyt erehtyneet kun ovat laittaneet teipit ETTÄ 1000-
kuutiota,kun pyörä on "kokoa" 600 kuutiota, vieressä oli
tuo 600 kuutioinen ja oli samaa kokoluokka,ei ole tuosta
kyllä "miesten" pyöräksi.

Saisivat pian jatkaa messujen aukioloaikoja, siis useammalle päivälle. Torstai saisi jo olla yleisöpäivä, väkeä tuntuu riittävän.
smile_org.gif

Duunikaveri näytti uskomattomia kuvia Hondan osastolta... Olisin laittanut ne tänne mutta kun en saa linkitettyä  
sad_orig.gif

No kuvista käy ilmi että Hondia esitellyt tyttönen oli unohtanut aamulla pukea alushousut  
crazy.gif
Kuva oli otettu nätisti lattialla olleen peilin kautta  
tounge.gif

Näköjään Hondan on yritettävä kaikkensa jotta pyörät menis kaupaksi  
wink.gif

Duunikaveri näytti uskomattomia kuvia Hondan osastolta... Olisin laittanut ne tänne mutta kun en saa linkitettyä
sad_orig.gif

No kuvista käy ilmi että Hondia esitellyt tyttönen oli unohtanut aamulla pukea alushousut
crazy.gif
tounge.gif

wink.gif
Sä voit myös ladata ne tänne orgin albumiin.
"Ei sillä, että mitenkään kiinnostais" part II.

sad_orig.gif

crazy.gif
tounge.gif

wink.gif
"Ei sillä, että mitenkään kiinnostais" part III.
Niin, mistä ne löytyy?
tounge.gif

sad_orig.gif

crazy.gif
tounge.gif

wink.gif
Niin, mistä ne löytyy?
tounge.gif
Musta on omituista, että te ootte noin kiinnostuneita yhdestä lattialla olleesta peilistä
biggrin.gif

Ei sikäli, että se mua kiinnostais, mutta missä ne kuvat on?

nimim. kaverin puolesta kyselen

sad_orig.gif

crazy.gif
tounge.gif

wink.gif
Niin, mistä ne löytyy?
tounge.gif
Musta on omituista, että te ootte noin kiinnostuneita yhdestä lattialla olleesta peilistä
biggrin.gif

Ei sikäli, että se mua kiinnostais, mutta missä ne kuvat on?

nimim. kaverin puolesta kyselen
Mä näin siellä lattialla lojumasas yhden peilin kanssa... oiskohan se sama peili? Laitappa kuvia näkyviin, niin tarkistetaan
biggrin.gif

sanoi:
Kun kerta kysyntä on niin kova niin laitetaan Temen puolesta kuvat tänne  

*kuva1*
*kuva2*
*kuva3*

Ja arvoitus: minkä merkkinen rengas on viimeisessä kuvassa?  

Pojat on leikkiny Photoshopilla @ *kuva3*....  
033102ass_1_prv.gif

033102bebe_1_prv.gif

Back