Kannattaisiko sitten vaihtaa tehottomampaan pyörään? Itse siirryn ensi kaudeksi 209kg/90hv -> 255kg/45hv.Ei tehokasta pyörää ole mitään järkeä omistaa, jos ajaa aina rajoitusten mukaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannattaisiko sitten vaihtaa tehottomampaan pyörään? Itse siirryn ensi kaudeksi 209kg/90hv -> 255kg/45hv.Ei tehokasta pyörää ole mitään järkeä omistaa, jos ajaa aina rajoitusten mukaan.
Olen. En halua kertoa.Etkö ole itse koskaan ajanut ylinopeutta? Mikä on suurin nopeus, jonka olet ajanut Suomessa maantiellä?
Jep, helppoahan se on toki muille kertoa "Älä tee kuten minä teen, tee kuten minä sanon"..Olen. En halua kertoa.Etkö ole itse koskaan ajanut ylinopeutta? Mikä on suurin nopeus, jonka olet ajanut Suomessa maantiellä?
Koska en ole täydellinen, voisin itsekin hyötyä nopeudenrajoittimista... Tosin koitan jo - kuten edellisessä viestissäni kerroin - itse rajoittaa nopeuksiani, sekä tietoisesti ajaessani, että kalustomuutoksilla.
Mulla on n. 220hp, 145hp ja 65hp pyörät. Kaikilla niillä on huomattavasti hauskempi ajaa, kun koittaa pitää hiukan vauhtia ylläKannattaisiko sitten vaihtaa tehottomampaan pyörään? Itse siirryn ensi kaudeksi 209kg/90hv -> 255kg/45hv.Ei tehokasta pyörää ole mitään järkeä omistaa, jos ajaa aina rajoitusten mukaan.
Ei kun ostin sellaisen... Ajaminen on muutenkin opeteltava osin uudelleen kustomin kanssa. Sen verran olen niillä koeajoja kurvaillut, että olen huomannut ajamisen tosiaan olevan nautinnollista ja jo ihan sallituissa nopeuksissa. TRX:llä etenkin jotkut 60km/h rajoitusalueen mutkatiet on todella tylsiä ja ikäviä.Asenna toki itsellesi nopeusrajoitin, ettet vahingossakaan ylitä nopeusrajoitusta. Tokihan sinä vastuullisena motoristina sen itsellesi asennat ensin ihan esimerkin vuoksi, jos sitä pidät hyvänä ideana?
Hep ja kysymys: missä ajat noilla kaikilla pyörillä?Mulla on n. 220hp, 145hp ja 65hp pyörät. Kaikilla niillä on huomattavasti hauskempi ajaa, kun koittaa pitää hiukan vauhtia ylläKannattaisiko sitten vaihtaa tehottomampaan pyörään? Itse siirryn ensi kaudeksi 209kg/90hv -> 255kg/45hv.Ei tehokasta pyörää ole mitään järkeä omistaa, jos ajaa aina rajoitusten mukaan.![]()
No mulla on nyt sellainen pyörä, jolla on ihan kiva ajaa silleen ettei kortti lähde ja silti se on hauskaa.Ei tehokasta pyörää ole mitään järkeä omistaa, jos ajaa aina rajoitusten mukaan. Etkö ole koskaan ajanut Suomessa 165km/h?
On tosi naurettavaa vedota siihen että "työtään se vain teki". Turkistarhaajat vetoavat siihen että he harjoittavat vain laillista ammattiaan. Jos laki sallii eläimien kiduttamisen niin sittenhän sitä pitää ehdoin tahdoin tehdä - varsinkin jos siitä saa hyvät rahat.Minua EI haittaa muiden mielipiteet vaan se että jos kerran ajjaa lujjaa ja jää kiinni, niin ei ole miestä jäädä ottaan vastaan se mitä tulee vaan yrittää ajaa vielä työtään tekevien poliisien päälle (poliisikin on ihminen)![]()
+1. Mullakin oli nuorena kyykkyjä, rataakin tuli ajettua. Vaihdoin hauskempaan.Ei kun ostin sellaisen... Ajaminen on muutenkin opeteltava osin uudelleen kustomin kanssa. Sen verran olen niillä koeajoja kurvaillut, että olen huomannut ajamisen tosiaan olevan nautinnollista ja jo ihan sallituissa nopeuksissa. TRX:llä etenkin jotkut 60km/h rajoitusalueen mutkatiet on todella tylsiä ja ikäviä.Asenna toki itsellesi nopeusrajoitin,
Vaihtoehtoja on siis oikeastaan neljä.
3.) Vaihtaa kaluston sellaiseksi, että pienemmätkin nopeudet maistuvat paremmalta.
Itse valitsin sen kolmosen.
Kuten myös kaasukahvaTahallaan tai vahingossa. Jarrut on keksittyLuuletko tosissas, että motoristi on niin itsetuhoinen, että koittaa tahalleen ajaa poliisien päälle? Mietis nyt vähän...![]()
Onhan sellaselle montakin sanaa...Mikä into on ajaa maantiellä ihmisiä päin??
Kuka vetää oikeesti tiellä olevia ihmisiä päin hiljentämättä...
no yyyysehän tässä niin jännää onkin, että miksi pitää hurjastella noin?
kun tietää rajoitusmerkkien tarkoituksen, sekä siitä piittaamattomuudesta aiheutuvan sanktion....
miks ei voi ajaa sillee kun pitäisi![]()
Tämähän jankuttaa samaa levyuraa kuin joku 5 v nappula kaupan lattialla selällään pyöriessään karkkihyllyn edessä.Etkö ole itse koskaan ajanut ylinopeutta? Mikä on suurin nopeus, jonka olet ajanut Suomessa maantiellä?Jos tietää mitä seuraamuksia voi tulla, niin miksi pitää tietoisesti sitten rikkoa niitä säädettyjä lakeja? Sehän tässä niin kuin se kaiken alku on. Lakeja ja sääntöjä noudattamalla ei tarvitse itkeä järjettömiä rangaistuksia. Mitä enemmän näitä juttuja lukee (ja näitä on tänä vuonna riittänyt - siis näitä foorumin vetohattu ja kukkamies väittelyitä), sitä mielekkäämmältä nopeudenrajoittimet kaikissa ajoneuvoissa tuntuvat.Ei kaikki keinot, mutta monelle vastuullisellekin ihmiselle tulee tilaisuuden tullen mieleen lähteä karkuun, kun tietää miten järjettömiä rangaistukset ovat. Taas koitetaan vääristellä asioita.
Entäs jos kaveri olikin lisäksi maistissa tai oli nyysinyt sen pyöränTaitaa olla tuossa poliisien keksimän sadun taustalla se, että virkamiehiä vitutti, koska vetomies pääsi karkuun. Toivottavasti ei jää kiinni![]()
Ei kannata sitten ostaa tehokasta pyörää jos se vie rikosten tielle eikä pysty ajaa nopeusrajoitusten mukaan.Ei tehokasta pyörää ole mitään järkeä omistaa, jos ajaa aina rajoitusten mukaan. Etkö ole koskaan ajanut Suomessa 165km/h?sehän tässä niin jännää onkin, että miksi pitää hurjastella noin?
kun tietää rajoitusmerkkien tarkoituksen, sekä siitä piittaamattomuudesta aiheutuvan sanktion....
miks ei voi ajaa sillee kun pitäisi![]()
Mikä into on juosta siellä maantiellä? Maantien sivussa on kyllä tilaa kävellä, juoskennella ja pitää tikkaria.Mikä into on ajaa maantiellä ihmisiä päin??
Kuka vetää oikeesti tiellä olevia ihmisiä päin hiljentämättä...