Fiddu mä millään ajattelulla ajelekaan vaan moottoripyörällä!Tolla ajattelulla et kauaa ajele.
(Pidetään nyt yllä tätä keskustelun tasoa ja logiikan lentoa!
Mainitsen vielä tissit niin tämä ketju poistetaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Fiddu mä millään ajattelulla ajelekaan vaan moottoripyörällä!Tolla ajattelulla et kauaa ajele.
Kyllähän sää oikeessa oot akun suhteenYleisin mopon "sammumisen" syy on, että akulla on "tunnit täynnä"..vai olenko ihan pihalla![]()
Jos ja kun se sippaa, ni mitäs teet..ei virtaa, ei mitään...
Mopon akut nyt vaan on sellasia,et ne ei hirveesti anna "oireita" kun päättävät sipata (ja omakohtasia kokemuksia on tosta asiasta jonnii verran)
Jos olen TAAS ihan väärässä, ni korjatkaa ihmeessä nuoremmat ja kokeneemmat![]()
Ittellä loppui röökinveto v. 1999 aikasten loppuvuodesta...Nyt täytyy pöyhäistä muurahaispesää!
Aloitin itse MP harrastuksen vuonna n.-80.
Sen jälkeen olen kurvannut kaiken näköisillä vehkeillä.Yhteinen tekijä näille vehkeille on ollut niitten suurenmoinen hauskuus!
Toinen on toiminut,toinen ei.Se ei ole haitannut,paitsi nyt!
Mikä piru meihin on mennyt,koska nyt jos tien poskessa on MP,kukaan ei mene jeesaamaan?
Se on hel...mitä vaan,mutta mitä?
Oltaisiinko tästä lähtien pyöräilijöitä merkkiin katsomatta?
Pallo on heitetty!
Sami FJR 1300,toimii toistaiseksi
Tätä on nähty jossain itä-eurooppa suunnalla paljonkin, yllättävän paljon on minihameisten naisten kulkupeleissä vikaa sillä suunnallaTien viereen, katse lähestyvään kollegaan/autoilijaan ja molemmat kädet ylös ynnä pienimuotoista heiluttelua. Voisi kuvitella jokaiselle tulevan selväksi että jonkinasteinen kommunikointi saattaisi kiinnostaa...