Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näin minäkin muistan joskus lukeneeni. Känniläinen maksaa aina.Humalaisen piikkiin menee aina.. tällänen käsitys mulla on
Väärä käsitys. Nim. kokemusta on.Humalaisen piikkiin menee aina.. tällänen käsitys mulla on
Eiköhän homma kuitenkin mene niin että onnettomuuteen syyllinen maksaa?Humalaisen piikkiin menee aina.. tällänen käsitys mulla on
Mutta mistä tietää mikä vakuutusyhtiö sitten on syyllinen?Eiköhän homma kuitenkin mene niin että onnettomuuteen syyllinen maksaa?Humalaisen piikkiin menee aina.. tällänen käsitys mulla on
Huono... Kuten Vonikka sanoi jossain, niin tällä hetkellä Staga on ainoa joka osaa kunnolla jotain kuitata.Mitäs vetomiehet ja kukkikset on mieltä.
Oliko tässä nyt puusilmä se "motoristi" joka tuli kolmion takaa kylkeen. Syy olisi ollut automaattisesti autoilijan jos sellainen olisi tästä löytynyt, vaikka kaksi pyöräinen olisi ollutkin "lievässä" kännissä. Mutta saadaanko tästä nyt tappaja moottoripyörä, vai onko lieventävä aisianhaara ajaa "moottoripyörällä" kolmion takaa näin ylipäätänsäkin. Vai ottiko sittenkin "motiristi" hallitun riskin, koska luuli kerkiävänsä ennen kännistä mopoijaa, mutta kun riisto-suomessa ei vaan saa kuljettaa tarpeeksi tehokasta konetta.
Mopoilijaahan oli kännissä, eikä eihän kumpikaan kaksipyöräisistä tietenkään aiheuttanut kikkailemalla vaaraa muille tiellä liikkujille, vaan hallitu riski vaan realisoitui, eikö niin? Mopoilija ei edes kaahannut ja hän ajoi aivan nopeus rajoitusten mukaan (ei ollut mainintaa ylinopeudesta)
Älkää nyt tyytykö siihen helpoimpaan vaihtoehtoon ja väittäkö että kaikki kevari kuskit ja mopoilijat ovat kännisiä puusilmiä, jotka eivät osaa ajaa ja että vain vetomies oli olisi kerinnyt alta ja jonka kukkis olisi lisäksi vielä ennakoinut.
Älä nyt oo tollanen. Faktaahan tässä nyt ei ole kellään, mutta ei se estä syyttelyä, tuomitsemista, asioiden vääristelyä, arvailuja, omien mielipiteiden / kokemusten esiintuomista tai ainakaan provosointia taikka suoranaista vittuilua.Veikkaampa, että moopoilija on kännipäissään antanut ymmärtää ettei käytä etuajo oikeuttaan törttöilemällä ja tekemällä kevätjuhla liikkeitä. Tiedä vaikka olis näyttänyt kääntymismerkkiä. LUE : Eihän näistä koskaan tiedä lehtien perusteella mitä on tapahtunut.
Onko sulla parempaa tietoa onnettomuudesta.Mopoilija tietenkin saa syytteen kännissä ajosta mutta se ei liity onnettomuuteen millään lailla.
On kato sen verta harvinaista et kannattaa mainitaJaa, että moottoripyöräilijä oli selvin päin, vielä erikseen mainittuna![]()
Höpsis, tämä menee sillai, että:"Kukaa muu noita ei taida vetää kun sinä. Ja aina te sanotte että kukkikset on niin aikuisia mutta eipä nää viestit siltä näytä...Tai: "Autoilija syyllinen motoristin ja mopoilijan kolariin.Otsikko on väärä. Oikea olisi "Mopoilija kaahasi motoristin päälle"![]()
edit:
Ehkä jopa: "Poliisin liiallinen liikenteen kyttääminen aiheutti mopoilijan ja moottoripyörän kolarin."
Onnettomuudesta en tiedä hevonveetäkään,mutta moottoripyöräilijä rikkoi lakia tullessaan kolmion takaa,se että toinen oli kännissä ei poista motskarin virhettä.Motskarin virhe ei tapahtunut siksi että joku oli kännissä,vaan oma epähuomio tai moka. Olen 99% varma että molemmat saavat rangaistuksen omista virheistään,ehkä mopilija ei tule saaman korvauksia motskarin vakuutuksesta koska oli kännissä. No nähtäväksi jää taas miten oikeusoppineet asian päättävät,hauskaa vääntöä tiedossa.Onko sulla parempaa tietoa onnettomuudesta.Mopoilija tietenkin saa syytteen kännissä ajosta mutta se ei liity onnettomuuteen millään lailla.
Näinkään absoluuttisesti ei voi sanoa, kun ei enempää faktoja ole tiedossa.
Esim. mopoilija on voinut ajaa väärää kaistaa ja leikannut risteyksen, näitäkin on nähty. Jos mopoilija on humalan takia tehnyt jotain ennalta arvaamatonta, esim. suuri ylinopeus, niin syy löytyy silloin sieltä.