Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
KO toimittaja tuskin tietää mitä eroa on kolarilla ja ulosajolla..Mikä hemmetin "kolari" ??
Eikö kolari ole tapahtunut vasta silloin jos on myös toinen osapuoli?
Jos mopo on mettässä yksinään eikö se silloin ole ulosajo?
Todennäköisyys hengissä selviämiseen omalla pyörällä selvinpäin on lähellä nollaa.Oisko humalassa vähän ajeltu ja tässä lopputulos. Kohta varmaan pyörä on "varastettu"
Eipä tullut mitään.........kun klikkaa sinne hakuun rekkarin,niin sieltä se "sun" pyörämalli ilmestyy...
Ps. Vaik kaikkihan sen tietty tietää...
Selvä kolari. Koivu ajautui kaarteessa motoristin käyttämälle reitille.KO toimittaja tuskin tietää mitä eroa on kolarilla ja ulosajolla..
Muutamia vuosia jo seurannut tämän tätin kirjoittelua....
Ettei tuossa olisi ollut kyseessä hallittu kaato?Selvä kolari. Koivu ajautui kaarteessa motoristin käyttämälle reitille.KO toimittaja tuskin tietää mitä eroa on kolarilla ja ulosajolla..
Muutamia vuosia jo seurannut tämän tätin kirjoittelua....
tai jopa itse älysi luovuttaa ajoissa ja vain pyörä meni koivuun.
No katsos kun se että ajat ojaan, ihan nopeudesta riippumatta on tieliikenteen vaarantamista. Joku abstrakti olisi voinut jäädä alle.Hetkinen! Minä itse ajan omalla pelilläni kaseikkoon ja kärsin vahingot itse, omasta lompuukistani, hammasta purren. Mitä v...a siitä posliinille muka tarttee ilmottaa? Ihan kun noilla ei muka sitä p..apaperia olisi jo ihan riittävästi kaiken maailman fillarivarkauksista ja ilkivallanteoista jotka ei yksikään kuitenkaan koskaan selviä, tekijöitä ikinä saada kiinni. Ei ummarra![]()
nämä liikennesakot on mennyt jo kauan sitten yli hilseen. Eihän näissä ole enää mitään järkee.No katsos kun se että ajat ojaan, ihan nopeudesta riippumatta on tieliikenteen vaarantamista. Joku abstrakti olisi voinut jäädä alle.Hetkinen! Minä itse ajan omalla pelilläni kaseikkoon ja kärsin vahingot itse, omasta lompuukistani, hammasta purren. Mitä v...a siitä posliinille muka tarttee ilmottaa? Ihan kun noilla ei muka sitä p..apaperia olisi jo ihan riittävästi kaiken maailman fillarivarkauksista ja ilkivallanteoista jotka ei yksikään kuitenkaan koskaan selviä, tekijöitä ikinä saada kiinni. Ei ummarra![]()
Niinpä siitä tulee 20-50 päiväsakkoa ja voihan se korttikin mennä hyllylle riippuen siitä millä tuulella poliisi on.
Tietenkin kannattaa hankkia vähintään todistaja joka kuuli että kovaa ajettiin. Sitten todetaan että kun katteellinen pyörä liukuu tuossa nurmikolla kuin pulkka, niin vauhtia on täytynyt olla noin noin puoli miljoonaa.
Näin tuleekin kyseeseen törkeä liikenteen vaarantaminen, lisää sakkoa ja pidempi ajokielto.
Eli talvellakin kannattaa olla oma vinssi ja vaijeri mukana jos liukuu autolla ojaan. Kuopion seudulla tulee muuten kunnon päiväsakot liikenteen vaarantamisesta jos tilaat hinurin nykäisemään ylös ojasta.
Hallinnan menetys = liikenteen vaarantaminen. Kyllä penkkaan ajamisesta yksi kuukausipalkka voidaan veloittaa ja valittaminen on turhaa.