https://youtu.be/A71_q3XnUSM
Tässäpä video mun ajosta tuossa kisassa. Onhan tuo aivan pirun siistiä hommaa
Laitetaan alkuun SUURET KIITOKSET kaikille jotka kisaa olivat järjestämässä, varsinkin teille siellä radan varressa

Samoin muille lähtöruudukossa olleille, mahtava oli kisata. Ja vaikka ei ammattikuskeja viivalla ollutkaan niin kaikki näytti että osataan kisata siististi.
14. lähtöruutu, sieltä startti oli, noh startti, koitin ottaa siistin lähdön mutta hiukan rupes keulaa nostaan ja hölläsin, siinä meni vissiin pari ohi, sain kuitattua eka mutkan jarruun mutta kolme tuli sitte ohi kakkosessa ja sen jälkeen.
Taas vanha kiihtyy hitaasti, ja alun jälkeen pääsinkin sitten muutaman ohittamaan, se se vasta lystiä oliki

Tavallaan hyvä että alku oli hiukan heikko...

Seitsemän ohitusta taisin videolta laskea. Muutama kuski voi siis itsensä videolta bongata.
Lopussa jotakuta saavutin mutta loppu kiekat kesken. Pääsinkö jotain reilun puolentoista sekan päähän, siinä kun selkä videolla alkaa näkymään on eroa jotain neljä sekkaa?
Noh, siinä jahdatessa sain oman Alastaron enkan ajettua samalla

Maalissa olin Sipin maalikameravideon perusteella, ja epävirallisen katsomotoimitsijan laskujen mukaan yhdeksäs!
Jarrut rupes pehmeneen puolessa välissä, saattaa näkyä muutamassa kohtaa. Mutta niin ne pehmenee joka setillä muutenkin, täytyy vaan hiukan tiukemmin puristaa kahvaa...
Mitään yhteneväistä ajolinjaa en tuosta videosta bongannu muutenkaa, mutta vapaata arvostelua saa esittää.
Sitten ne selitykset etukäteen, tuo oli käytännössä mun kolmas päivä tuolla radalla joten hakusessa vielä enemmän kuin esim Kemora