• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Motorg Race 26.7.2020 Alastaro

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonezi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilannehan keikahti aamusta. Laitoin laput sisään. Pitää varmaa ostaa uus etunen skabaa varten.

Happy Days!

JMH sanoi:
Mitä sä sekoilet? Oon ollut viivalla kahdesti itse, kun on aikatauluihin sopinut ja mun kierrosaika mitataan kalenterilla.

Se sekunti lähtee siinä skabassa :thumbup:

No kun ei jaksa ajaa kymmentä kierrosta, niin tarvis alussa päästä sellaiseen loikkaan, ettei hyydyttyä jää ihan viimeiseksi 🤣

MotoHörhö sanoi:
No kun ei jaksa ajaa kymmentä kierrosta, niin tarvis alussa päästä sellaiseen loikkaan, ettei hyydyttyä jää ihan viimeiseksi 藍

Viis ja hiekoille? Problem solved :D

MotoHörhö sanoi:
Kauden kantavana teemana on ollut myös 6 kierrosta ja mopo tulessa

Hmmm... paras polttaa se hiekoilla sitten. Näyttäis vetävän maastoa aika kuivaks.

MotoHörhö sanoi:
Suosin varikkoa ennemmin. Saa istua mukavasti siinä katsellessa

Sähän oot kätevä käsistäs. Tällainen varikkoteltta?

DBovgVFXcAEe6u5.jpg

JMH sanoi:
Tilannehan keikahti aamusta. Laitoin laput sisään. Pitää varmaa ostaa uus etunen skabaa varten.

Happy Days!

Jätkä onkin aika kyöni. Ensin uskottelee ettei pääse viivalle ja sitten kun mä menen lupautumaan muihin juttuihin niin sitten sulle käykin. Menee vähän epäreiluksi Paimion herruudesta kilpailu🧐

marko.fzs sanoi:
Jätkä onkin aika kyöni. Ensin uskottelee ettei pääse viivalle ja sitten kun mä menen lupautumaan muihin juttuihin niin sitten sulle käykin. Menee vähän epäreiluksi Paimion herruudesta kilpailu類

Aim veri sori.

No helvetti.. Kun ei pääse kertaakaan ajaan treeniä ennen tätä, niin joutu nöyrtyyn ja ostaan jäsenyyden.
Josko kisaan vielä yks örveltäjä mahtuusekaan :kääk:

MotoHörhö sanoi:
No helvetti.. Kun ei pääse kertaakaan ajaan treeniä ennen tätä, niin joutu nöyrtyyn ja ostaan jäsenyyden.
Josko kisaan vielä yks örveltäjä mahtuusekaan :kääk:

Ja kerralla Mad Max meininki :D

Vähän päivitystä tähän kattaukseen.

MotOrg Ry kustantaa nopeimmalle kuljettajalle joka ei hinkkaa jokkista säännöllisesti Alastaron SM-kilpailuun osallistumismaksun!

Se kuka hinkkaa säännöllisesti jokkista ja kuka ei jää kilpailun Juryn harkittavaksi.

Sinne vaan kaikki kynnelle kykenevät, tää on hauska ja ei niin vakava tapahtuma.

Jonezi sanoi:
Kilpailussa ajetaan 10 kierrosta, jota ennen ajetaan tutustumis- ja lämmittelykierros.

....

Laittakaa riittävästi tankkiin bensaa, kisa kestää pidempään kuin normaalisti ajovuoro.
Ai? Alastarossa ehtii normaali ajovuoron aikana kiertää 13 kierrosta... Jopa keskihitaan vauhdeilla ehtii 10 kierrosta ajovuoron aikana...

Soikkeli sanoi:
Vähän päivitystä tähän kattaukseen.

MotOrg Ry kustantaa nopeimmalle kuljettajalle joka ei hinkkaa jokkista säännöllisesti Alastaron SM-kilpailuun osallistumismaksun!

Se kuka hinkkaa säännöllisesti jokkista ja kuka ei jää kilpailun Juryn harkittavaksi.

Sinne vaan kaikki kynnelle kykenevät, tää on hauska ja ei niin vakava tapahtuma.

No helkkari... onneks jäi aikanaan jokkis väliin :D No ei sentään.... nyt ois jollekin piiloon jääneelle ratawelholle hyvä sauma.

PrivateeR sanoi:
Ai? Alastarossa ehtii normaali ajovuoron aikana kiertää 13 kierrosta... Jopa keskihitaan vauhdeilla ehtii 10 kierrosta ajovuoron aikana...

Tarkalleen ottaen tapahtuman aikanahan ajetaan 13 kierrosta: sisääntulo-, tutustumis-, 10 kilpailu- ja jäähdyttelykierros. Ja kaikki eivät aina aja täysiä settejä (allekirjoittanut mukaan lukien).

Mielummin on se litra/pari liikaa bensaa, kuin että loppuu kisan aikana kesken. Eikös? :;):

Jonezi sanoi:
Tarkalleen ottaen tapahtuman aikanahan ajetaan 13 kierrosta: sisääntulo-, tutustumis-, 10 kilpailu- ja jäähdyttelykierros. Ja kaikki eivät aina aja täysiä settejä (allekirjoittanut mukaan lukien).

Mielummin on se litra/pari liikaa bensaa, kuin että loppuu kisan aikana kesken. Eikös? :;):

litraki liikaa tuntuu kellosa-puol litraa liia vähä viälä enemmä- paree vaan laitaa jäptisti-jonesi vahva ehdokas orkkikisan voittajaksi- mitäs tää on ei mitää vapaita eikä kenekää järestmiä päiviä- muoluotiki myy eioota- kerranki olsi aikaa- kaheviiko päästä koko viiko täynä alastaroo ja mulla nin saakutin kiire-

Onko kuinka paljon osallistujia, entäs onko järkkäriporukka jo kasassa.

Ajattelin jos olisin sunnuntaiketjussa tarjonnu extra kameraa käytettäväksi, jos joku ylimääräsistä paikalla olijoista haluaisi kokeilla radan varressa kuvaamista painavammalla putkella.

Back