Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JMH sanoi:Mitä sä sekoilet? Oon ollut viivalla kahdesti itse, kun on aikatauluihin sopinut ja mun kierrosaika mitataan kalenterilla.
Se sekunti lähtee siinä skabassa![]()
MotoHörhö sanoi:No kun ei jaksa ajaa kymmentä kierrosta, niin tarvis alussa päästä sellaiseen loikkaan, ettei hyydyttyä jää ihan viimeiseksi 藍
JMH sanoi:Viis ja hiekoille? Problem solved![]()
MotoHörhö sanoi:Kauden kantavana teemana on ollut myös 6 kierrosta ja mopo tulessa
JMH sanoi:Hmmm... paras polttaa se hiekoilla sitten. Näyttäis vetävän maastoa aika kuivaks.
MotoHörhö sanoi:Suosin varikkoa ennemmin. Saa istua mukavasti siinä katsellessa
JMH sanoi:Tilannehan keikahti aamusta. Laitoin laput sisään. Pitää varmaa ostaa uus etunen skabaa varten.
Happy Days!
Muista valita varikkopaikka siten että yleisöllä on hyvä näkyvyys.MotoHörhö sanoi:Suosin varikkoa ennemmin. Saa istua mukavasti siinä katsellessa
marko.fzs sanoi:Jätkä onkin aika kyöni. Ensin uskottelee ettei pääse viivalle ja sitten kun mä menen lupautumaan muihin juttuihin niin sitten sulle käykin. Menee vähän epäreiluksi Paimion herruudesta kilpailu類
JMH sanoi:Sähän oot kätevä käsistäs. Tällainen varikkoteltta?
![]()
MotoHörhö sanoi:No helvetti.. Kun ei pääse kertaakaan ajaan treeniä ennen tätä, niin joutu nöyrtyyn ja ostaan jäsenyyden.
Josko kisaan vielä yks örveltäjä mahtuusekaan![]()
JMH sanoi:Ja kerralla Mad Max meininki![]()
Ai? Alastarossa ehtii normaali ajovuoron aikana kiertää 13 kierrosta... Jopa keskihitaan vauhdeilla ehtii 10 kierrosta ajovuoron aikana...Jonezi sanoi:Kilpailussa ajetaan 10 kierrosta, jota ennen ajetaan tutustumis- ja lämmittelykierros.
....
Laittakaa riittävästi tankkiin bensaa, kisa kestää pidempään kuin normaalisti ajovuoro.
Soikkeli sanoi:Vähän päivitystä tähän kattaukseen.
MotOrg Ry kustantaa nopeimmalle kuljettajalle joka ei hinkkaa jokkista säännöllisesti Alastaron SM-kilpailuun osallistumismaksun!
Se kuka hinkkaa säännöllisesti jokkista ja kuka ei jää kilpailun Juryn harkittavaksi.
Sinne vaan kaikki kynnelle kykenevät, tää on hauska ja ei niin vakava tapahtuma.
PrivateeR sanoi:Ai? Alastarossa ehtii normaali ajovuoron aikana kiertää 13 kierrosta... Jopa keskihitaan vauhdeilla ehtii 10 kierrosta ajovuoron aikana...

Jonezi sanoi:Tarkalleen ottaen tapahtuman aikanahan ajetaan 13 kierrosta: sisääntulo-, tutustumis-, 10 kilpailu- ja jäähdyttelykierros. Ja kaikki eivät aina aja täysiä settejä (allekirjoittanut mukaan lukien).
Mielummin on se litra/pari liikaa bensaa, kuin että loppuu kisan aikana kesken. Eikös?![]()