Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
itl sanoi:Aloitusviestissä oli vain maininta Ajotaito 2 tapahtumista ja sitten oli oma säie Ajotaito viitosesta. Onko tälle vuodelle tulossa ajotaito 3-4 tapahtumia?
Ja milloinkahan nämä tapahtumat tulevat kauppaan myyntiin?
itl sanoi:Aloitusviestissä oli vain maininta Ajotaito 2 tapahtumista ja sitten oli oma säie Ajotaito viitosesta. Onko tälle vuodelle tulossa ajotaito 3-4 tapahtumia?
riivir sanoi:Minulla on IF:ssä vakuutus. Kattaako mahdolliset kaatumisvahingot ajotaito ll osallistuessa. Vakuutuskirjassa lukee ettei kata osallistuessa ajo-tai nopeusharjoitteluun yleiseltä liikenteeltä suljetusta alueelta taintieosuudelta.
riivir sanoi:Minulla on IF:ssä vakuutus. Kattaako mahdolliset kaatumisvahingot ajotaito ll osallistuessa. Vakuutuskirjassa lukee ettei kata osallistuessa ajo-tai nopeusharjoitteluun yleiseltä liikenteeltä suljetusta alueelta taintieosuudelta.
qeanu sanoi:Eipä taida enää kattaa...mulla mielikuva että tuo on muutettu tylysti niin, että ei kata radalla ajamista. Täytyypä tsekata.

PrivateeR sanoi:Hmm. Mielenkiintoinen viestin poisto, ku viesti sisälsi ihan legitin kysymyksen. Koska jos hitaassa ryhmässä joku muu koheltaa ja aiheuttaa onnettomuuden, ni sen koheltajan vakuutushan korvaa luonnollisesti kaikki sun vahingot. Mutta itse koulutusryhmässä ajetaan n. 80km/h pyörät käytännössä pystyssä koko ajan, joten meno on paljon turvallisempaa kuin esim. maantieajossa. Ni ihan vakavassa mielessä kysyin että onko joku kaatunut koulutusryhmässä joskus? Itse muistan 4 vuoden ajalta tyyliin 1 kaadon hitaassa ryhmässä ylipäänsä, ja sekin oli märällä kelillä alastaron vikaan mutkaan käytännössä kellahtaminen ku piti jarruttaa apexissa äkisti.
riivir sanoi:No joo mihinköhän mun viesti katosi..
Eli kaipaisin tietoa korvaako IF jos ajotaito II jostain syystä kaatuisin.
Onhohan joku lisävakuutus mahdollista ostaa? Tuo ajotaito II on kuitenkin myös koulutustapahtuma.
Pitää soittaa maanantaina IF:lle.
Mulla oli ennen vakuutukset eri yhtiössä ja silloin sain käydä radalla.
Ajatuksena olisi järjestää ainakin kaksi kappaletta AT 3 ja 4 koulutusta sekä ainakin yksi AT 5 painottuen keski- ja loppukesälle.
Nostan eläimen pöydälle.
Voiko järjestävää organisaatiota pyytää avaamaan hieman varautumista Covid-19 -rajoituksiin kesäkaudella. Oletteko suunnitelleet palauttavanne ilmoittautumismaksun, jos tapahtumaa ei pystyttäisi järjestämään? Nythän kysymyksessä ei enää ole force majeure -tilanne, vaan ennakoitavissa ja riskikartoitettavissa oleva seikka.
Alkukesän myyntipäivänä (24.3.2021) ovat toukokuun ja kesäkuun ajoharjoittelutapahtumat kaupassa. Loppukesän päivien myyntipäivä ilmoitetaan myöhemmin.MIndye sanoi:Missä kohtaa menee alkukesän ja loppukesän raja? Tietää mitä on varaamassa nyt ekasta setistä.
Koulutukset tulevat myyntiin samaan aikaan lippujen kanssa. Koulutuspäivämäärät julkaistaan ennen lippujen myynnin alkua.
timjoo sanoi:En ole löytänyt mistään AT4 kurssin päivämääriä ja paikkoja. Mistähän ne löytäisi?
Jonezi sanoi:Siinä ne on topickin ekassa viestissä.![]()