Vaikkei tää liitykkään mopoiluun millään lailla niin aiheeseen jollain lailla kyllä. Ajoin nimittäin eilen Fordini suoraan erään Nissanin kylkeen. Mulla oli kolmio, eli täysin mun vika. Auton näin vasta suoraan mun edessä kun kolahti...Pysähdyin risteykseen, katsoin vasempaan ja oikeaan, mutta mitään en nähnyt. Noh, autoni sivuikkunat olivat kyllä huurussa(olis pitänyt kuivata, mutta...
), ja aurinko paistoi matalalta vastapuolen auton tulosuunnasta. Suuri onni onnettomuudessa oli, että tuon nuoren kaverin ei käynyt kuinkaan. Mun töytäisyn johdosta kaverin auto lähti vielä lapasesta ja luisui ojaan. Paska homma. Mun auto kärsi vain vähäisiä peltivaurioita, kiitos aika korkealla olevan tukevan teräspuskurin, mutta Nissanin kylki sai ikävästi siipeensä...
Mutta kuten sanottua tulikin: Helvetin hyvä, että vain pellin vääntymisellä selvittiin! Vastapuolen (auton omistajan ja kuskin) suhtautuminen mälliin oli asiallinen! Ei marinaa, eikä suun soittoa. Vaan mitäpä tuosta narisemaankaan kun syy oli täysin minun ja sen heti myös sanoin.
Emmä nyt sit tiiä sopiiko tää aiheeseen, mutta tulipa avauduttua. Muistutti myös mua itseäni siitä, että kenelle tahansa voi sattua ja tapahtua. Olen aina pitänyt itseäni huolellisena kuskina, mutta tää opetti taas, että liian tarkkana ei voi olla tuolla ajellessa. On se ajopeli sitten mp taikka auto tai mikä vaan.
Mutta kuten sanottua tulikin: Helvetin hyvä, että vain pellin vääntymisellä selvittiin! Vastapuolen (auton omistajan ja kuskin) suhtautuminen mälliin oli asiallinen! Ei marinaa, eikä suun soittoa. Vaan mitäpä tuosta narisemaankaan kun syy oli täysin minun ja sen heti myös sanoin.
Emmä nyt sit tiiä sopiiko tää aiheeseen, mutta tulipa avauduttua. Muistutti myös mua itseäni siitä, että kenelle tahansa voi sattua ja tapahtua. Olen aina pitänyt itseäni huolellisena kuskina, mutta tää opetti taas, että liian tarkkana ei voi olla tuolla ajellessa. On se ajopeli sitten mp taikka auto tai mikä vaan.