Itse ajattelin hankkia kortin ensi kevättä varten ja katsonut myöskin tuota Trafin videota netistä. Eniten tuossa itseäni jo valmiiksi mietityttää se nopea väistö, jossa tulee käyttää työntöohjausta. Ilmeisesti ajokoulutkin ovat toivottavasti muuttaneet opetustaan muuttuneen ajokokeen perusteella. Hidasajot eivät näytä kovin pahalta, matelun on oppinut jo mopolla aikoinaan. Sarjassamme kävelytän moottoripyörällä U-käännöksen menee taas jo melkein komiikan puolella, ilmeisesti tarkoitus on mitata että jaksaako henkilö kävelyttää moottoripyörää? 
Mitä forumin edellisiä viestejä luen, niin ei se käsittelykoe tunnukaan enää niin mahdottomalta, mutta ei kyllä mikään läpihuutojuttukaan ja hyvä niin. Mietin vaan, että onko tuo joltain osin jopa liian vaativa. Onko kokeessa muuten säädelty millaisella pyörällä se ajetaan? Itse tulen hankkimaan pyörän, jossa on ABS ja varmasti ajokouluillakin on sellaisia pyöriä - saako sitä käyttää vai pitääkö olla jarrutuskokeessa nimenomaan pyörä ilman ABS-jarruja?
Mitä forumin edellisiä viestejä luen, niin ei se käsittelykoe tunnukaan enää niin mahdottomalta, mutta ei kyllä mikään läpihuutojuttukaan ja hyvä niin. Mietin vaan, että onko tuo joltain osin jopa liian vaativa. Onko kokeessa muuten säädelty millaisella pyörällä se ajetaan? Itse tulen hankkimaan pyörän, jossa on ABS ja varmasti ajokouluillakin on sellaisia pyöriä - saako sitä käyttää vai pitääkö olla jarrutuskokeessa nimenomaan pyörä ilman ABS-jarruja?