Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
shyhander sanoi:Onko toi lumenaurausargumentti legendaa vai oikeesti jossain esitetty? En ole koskaan nähnyt yhdenkään lumiauran auraavan lunta vastaantulijoiden kaistalle.
RoadHawk sanoi:pahimmat törpöt liikenteessä ajavat audilla tai bemarilla.
Koheltaja sanoi:Kiitos kauniista sanoista ja yleistämisestä![]()
RoadHawk sanoi:pahimmat törpöt liikenteessä ajavat audilla tai bemarilla.
Kaj sanoi:Ja paskan marjat, kaikkein urpoimmat ajaa skodalla

lario sanoi:Miksi?
Kaveri käyttää ilmaisuvapautta ilman laittomuuksia, joten...![]()
Koheltaja sanoi:Kiitos kauniista sanoista ja yleistämisestä![]()
vetomies sanoi:Ei jaksaisi kaivella vanhoja ketjuja, mutta eikös "vaijerikaide"-episodin yhteydessä tuo esitetty ihan viralliselta puolelta? Silloin muistaakseni ihan tosissaan ja hyvässä uskossa tiedusteltiin, eikö olisi mahdollista estää motoristien luisuminen kaiteen alta tai tolppaa päin. Ei ollut mahdollista, koska lumimies.
RoadHawk sanoi:Ole hyvä vain. Myönnettäköön että kommentin jyrkkyyteen vaikutti osaltaan (melko luotettava) tieto tapahtuneesta kiilaamisesta sekä omakohtainen kokemus viikon takaa kun eräs audilla liikenteessä ollut teiden ritari liimautui kiinni takarenkaaseen kun ohituskaista ei riittänytkään ja ilmaisi runsaalla äänimerkin käytöllä ettei minun ollut soveliasta yrittää jättää minkäänlaista turvaväliä edellä olevaan joka ehti ohituskaistalta juuri ja juuri edelle...
Noitahan on jonkin verran tutkittu ja kyllähän siellä kaaharitilaston kärkipäässä on ne kolme isoa saksalaista baijerilainen etunenässä. Että ei se kommentti täysin perusteetonkaan ollut, enkä väittänyt kaikkien bemari ja audikuskien olevan törttöjä. Ja jos se loukattua mieltä lohduttaa niin oma automerkki on siinä tilastossa heti seuraavana niiden saksalaisten perässä...![]()
Kaj sanoi:Ja paskan marjat, kaikkein urpoimmat ajaa skodalla

Sillä on vaan ihan mahdottoman hauska ajaa. Olen ihan valmis myöntämään, että varmasti suurempi m*lkkukeskittymä on tämän merkin ratissa, mutta luonnollisestikin itse olen keskivertoa parempi kuljettaja kuten 99 % maailman ihmisistä.
Olen kuitenkin myös sitä mieltä, että kanssakulkijoiden suhtautuminen on lähtökohtaisesti hyökkäävämpää. Aikaisemmin ajelin Skodalla, ja sillä sai olla ihan rauhassa. En usko että ajotyyli yhdessä yössä muuttui, ja tuo oma bemmin räppänä on ulkonäöltään vielä hyvinkin "akkain auto" ja ihan puhdas kauppakassi, mutta auta armias että ne munuaiset provosoi jo liikennevaloissa seisoessaan joitakin. Tyhjässäkään parkkihallissa ei parane jättää yhtään vinoon ruutuun ettei joku laita kuvaa Iltapuluun. 
RoadHawk sanoi:... ne kolme isoa saksalaista baijerilainen etunenässä...

lario sanoi:että ohituskaistalla tapahtunut onnettomuus johti moottoripyöräilijän kuolemaan.
Mielenkiintoista.