Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
gaagamel sanoi:
mchuurre sanoi:Eilenä tulin sieltä....
:
Onko tästä apua? http://www.fjord1.no/eng/tourist-services/tourist-ferry-lysefjordWolff sanoi:Ensi kesänä olisi tarkoitus suunnata jälleen kerran Norjaan. KVG-metoodilla en saanut selvyyttä, että kulkeeko Lyseboten-Songesand-välillä lauttaa/yhteysalusta, jossa saisi moponkin kuljetettua. Olisko foorumilla jotain parempaa tietoa?
daddy0 sanoi:
hartsa1 sanoi:Flåmista ajat Aurlandiin, sieltä lähtee maailman pisin maantietunneli Laerdaliin 24,5km. Älä aja tunnelia vaan aja kiertotietä pitkin (snövägen Fv243).
Aurlandista noustessa paljon neulansilmämutkia ja ylhäällä saattaa olla kesälläkin lunta pari metriä...
https://www.google.fi/maps/dir/Aurl...9fc36e552ac3!2m2!1d7.7674489!2d61.0570893!3e0
Wolff sanoi:Tälläistä on siis meillä suunnitelmissa. Hiukkasen toi Tyren (Googlen) reititys kusee mm. Trollstigenin kohdalla näin talvisaikaan, ja kierrättää aika kaukaa. Mahdollisesti ajamme vielä hiukan Trondheimia pohjoisempaa kohti Uumajaa.
yoohah sanoi:Paljon olette varanneet aikaa tuolle? Reitti on samantyyppinen kuin minulla.
Maukkaan oloinen reissu tulossa.Wolff sanoi:Tälläistä on siis meillä suunnitelmissa. Hiukkasen toi Tyren (Googlen) reititys kusee mm. Trollstigenin kohdalla näin talvisaikaan, ja kierrättää aika kaukaa. Mahdollisesti ajamme vielä hiukan Trondheimia pohjoisempaa kohti Uumajaa.
-Aki- sanoi:reitit on valmiina , mutta nuo yöpymispaikat/ erityisesti paikkakunnat on vielä hieman auki, vinkkejä hyvistä yöpymis ketjuista saa laittaa..
luulen että tärkeimmät yöpymispaikat tulee oleen Oslon/Drammen seutu, Flåm, Geiranger(täällä useampi yö varmaan) ja trondheimin seutu ... löytyykö jotain paikallista "Cumulus" ketjua tms mikä oli kelpo paikka.
tarjontaa on niin pirusti että heikompaa hirvittää jo...
.-Aki- sanoi:reitit on valmiina , mutta nuo yöpymispaikat/ erityisesti paikkakunnat on vielä hieman auki, vinkkejä hyvistä yöpymis ketjuista saa laittaa..
luulen että tärkeimmät yöpymispaikat tulee oleen Oslon/Drammen seutu, Flåm, Geiranger(täällä useampi yö varmaan) ja trondheimin seutu ... löytyykö jotain paikallista "Cumulus" ketjua tms mikä oli kelpo paikka.
tarjontaa on niin pirusti että heikompaa hirvittää jo...