Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mchuurre sanoi:Eiköhän tässäkin ole vain kyse kansalaisten yleinen mielipidemuokkaus jolla saataisiin moottoripyörät jokavuotuisten katsastuksen piiriin.... itkujen itku sentää !! Ja kansa (jutaajat) maksaa arg !
heikki57 sanoi:Kuolonkolareissa oli osallisena kaikkiaan 116 moottoripyörää ja onnettomuuksissa menehtyi 107 kuljettajaa sekä seitsemän matkustajaa.
Tuota miettiny että kuka ajo niitä kahta pyörää jos seittemää ajo matkustaja ja sataaseittemää kuljettaja?
Toinen oli ghostrider ja siinä toisessa mopo oli riistäytyny käsistä..Maikhol sanoi:No entäs kun mun pyörä on täysin vakiokuntoinen, mutta vakionakin ihan riittävän tehokas sporttipyörä?
Tutkimuksen mukaanhan mun pitäisi siis olla turvallisin mielin, kun vain viritetyt pyörät on vaarallisia![]()
Kenesis sanoi:Ihan täyttä asiaahan tuo oli.
Eiköhän se mene niin, että ns. katettuja sporttipyöriä viritetään eniten, sitten niitä virityksillä saatuja hevosvoimia myös käytetään liikenteessä ja sitten se mopo ei pysykään käsissä, kun ei taidot riitä ja sitten rysähtää.
Jos 116:sta kolariin joutuneesta pyörästä 73 oli edellä mainittuja, niin kai se jotain kertoo...?
NOx sanoi:Moni jalankulkija kuolee kilpajuoksuun tarkoitetut lenkkarit jalassa. Lenkkarit on kiellettävä.![]()
Medi sanoi:Juuri näin! Kukaan ei oikeasti tarvitse moisia ryntäilykenkiä!
guide5 sanoi:Monikohan kuolonkolari johtuu, puusilmäisistä kotilokuskeista, jotka eivät arvosta pyörää liikenteessä, sen eteen voi tulla kolmion takaa, sitä vastaan voi ohittaa. Kyllä tuolla niin monta omaa seiviä on tullu tehtyy 4 vuoden aikana, että ihmetyttää eivätkö autoilijat tosiaankaan pidä mp kuljettajia vertaisinaan. Itse ostin isomman ja tehokkaamman pyörän kun pari kesää palauttelin seiska puolikkaalla mp taitoja, nyt on ohittaminen turvallisempaa, kun on tehoa enemmän. Ja commanderilla+putkella+ suodattimilla saadaan noin korjatkaa jos oon väärässä +2hp+2-4hp,+1hp=5-7hp ei paljoa normiajossa tunnu.
guide5 sanoi:Monikohan kuolonkolari johtuu, puusilmäisistä kotilokuskeista, jotka eivät arvosta pyörää liikenteessä, sen eteen voi tulla kolmion takaa, sitä vastaan voi ohittaa.
guide5 sanoi:Monikohan kuolonkolari johtuu, puusilmäisistä kotilokuskeista, jotka eivät arvosta pyörää liikenteessä, sen eteen voi tulla kolmion takaa, sitä vastaan voi ohittaa. Kyllä tuolla niin monta omaa seiviä on tullu tehtyy 4 vuoden aikana, että ihmetyttää eivätkö autoilijat tosiaankaan pidä mp kuljettajia vertaisinaan. Itse ostin isomman ja tehokkaamman pyörän kun pari kesää palauttelin seiska puolikkaalla mp taitoja, nyt on ohittaminen turvallisempaa, kun on tehoa enemmän. Ja commanderilla+putkella+ suodattimilla saadaan noin korjatkaa jos oon väärässä +2hp+2-4hp,+1hp=5-7hp ei paljoa normiajossa tunnu.
tontze sanoi:Varsinkaan niitä "AIR" lenkkareita joita on jo tehtaalla viritetty ilmajousituksella.
Zetäxä sanoi:Komppaan tätä 110%! Tänään viimeksi matkailuauto heitti edessä liinat kiinni ja jäi keskelle tietä tutkimaan karttaa. Onneksi pyörä pysähtyy aavistuksen paremmin kuin tuollainen 20v. vanha matkailuauto.
exhaust sanoi:Teräspunosletkujen muuten luulis olevan sellainen viritys, että se ei lisää kolaririskiä, vai mitäköhän tilastot siitä sanoo...![]()
![]()
Ajoneuvot voitaisiin ihan hyvin pitää seurahuoneella lukkojen takana, josta ne saa tarvittaessa haettua.specka sanoi:Ja tosiasiassa koko homma kiteytyy taas siihen ettei ne ajoneuvot useinkaan aiheuta onnettomuuksia - kuljettajat - tai heidän virheensä aiheuttaa.

OOWEE sanoi:Mikä on virityksen määritelmä?
Onko jokainen auto johon on laitettu alumiinivanteet "viritetty"?