Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös noi täys-syntiset ala luistataa kytkintä?
Käytiin Oulun alueella kaverin kanssa ettimässä varmaan kuudesta liikkeestä ja mistään ei löytyny 4 litraa isompaa kannua tuota MX:ää. K-maataloudesta ois tosiaan löytyny mutta tyydyttiin sitte motonet:n delvac 1400:een, jolle tuli hintaa 59,95e/20l. Missäs päin tuo sähködiesel on Oulussa?Ens kesänä pitänee kokeilla delvacia (MX 15W-40) Pannariin, kun tuli ostettua 20L pönttö autoa varten. Päivän hinta 66eur Sähködieselissä.
Itse maksoin vähän ylihintaa Oulun K-maatalouteen (80eur/20L), kun ei tullut kyseltyä.
Sen siitä saa, kun JASO MA-luokittelematonta laittaa mopoonsa!Laiton ZZR:ään Delvacit(MX) sisään talvella ja tänään kävin eka lenkillä niin n. 30 km kaikki OK ja sitten alkoi kytkin luistamaan. Pitää vissiin palata moto-öljyihin.
lewyt loppu... saattaa vielä castrolin gpsliimalla mennä joku kilometri...Laiton ZZR:ään Delvacit(MX) sisään talvella ja tänään kävin eka lenkillä niin n. 30 km kaikki OK ja sitten alkoi kytkin luistamaan. Pitää vissiin palata moto-öljyihin.
Älä älä ala rienaamaan yhtään... uskomme on vankka!Anteeksi jo etukäteen, jos viestini poikkeaa aiheesta! Mutta, mutta... Olenkohan minä eksynyt jonkin uskonnollisen salaseuran sivuille?
Eikös vastaavia tieteellisiä kuuntelu ja tehohavaintoja tehdä myös kalliista mp-öljyistäAnteeksi jo etukäteen, jos viestini poikkeaa aiheesta! Mutta, mutta... Olenkohan minä eksynyt jonkin uskonnollisen salaseuran sivuille?
Täällä on yli 700 viestiä joiden laatijat ovat havainneet yhden merkkisen öljyn vaikutuksen pyörän toimintaan kuuntelemalla moottoripyöränsä ääniä , tekemällä tieteellisiä havaintoja kiihtyvyyden tunteesta, analysoimalla kuuluisalla mutu-menetelmällä vaihteiston toimintaa ja katselemalla pyörästä ulos lasketun öljyn väriä. Lisäksi usea on tehnyt sellaisen yllättävän havainnon, että moottoripyörän kone ei ole hajonnut uskomattoman 10000 km kestotestin aikana vaikka siinä on käytetty salaista eliksiiriä.
Tässä aiheessa tuntuu olevan niin paljon näkemystä, että joku osannee sanoa mitä öljyä käyttämällä näkee varmasti ufon ilta-ajelulla?Ja pitääkö öljyä käyttää moottorissa, vaihteistossa vai molemmissa vai pitääkö se juoda itse?![]()
Harmittaako kun toiset uskovat asiaansa vai mikä kirvoitti kommentin. Pointtihan on se, että niin kauan kun öljy täyttää luokitteluvaatimukset, se on käypää. Sitä kait tässä ketjussakin on todisteltu. Koska harvalla meistä tällä foorumilla on omaa laboratoriota, jossa todistella havaintojamme, liikkuu keskustelu herkästi omien havaintojen ja MUTUjen varassa. Jos tuo ei olisi sallittua, muuttuisi tämäkin foorumi aika hiljaiseksi.Anteeksi jo etukäteen, jos viestini poikkeaa aiheesta! Mutta, mutta... Olenkohan minä eksynyt jonkin uskonnollisen salaseuran sivuille?
Täällä on yli 700 viestiä joiden laatijat ovat havainneet yhden merkkisen öljyn vaikutuksen pyörän toimintaan kuuntelemalla moottoripyöränsä ääniä , tekemällä tieteellisiä havaintoja kiihtyvyyden tunteesta, analysoimalla kuuluisalla mutu-menetelmällä vaihteiston toimintaa ja katselemalla pyörästä ulos lasketun öljyn väriä. Lisäksi usea on tehnyt sellaisen yllättävän havainnon, että moottoripyörän kone ei ole hajonnut uskomattoman 10000 km kestotestin aikana vaikka siinä on käytetty salaista eliksiiriä.
Tässä aiheessa tuntuu olevan niin paljon näkemystä, että joku osannee sanoa mitä öljyä käyttämällä näkee varmasti ufon ilta-ajelulla?Ja pitääkö öljyä käyttää moottorissa, vaihteistossa vai molemmissa vai pitääkö se juoda itse?![]()