Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuusulasta en tiedä mutta kysyisin IKH:sta Kehä-III:lta Tuupakasta, samoin saattaa löytyä esim K-Raudasta / K-maataloudesta, Tammer-Dieselistä Malmilta... ja kai sitä saa viimekädessä vaikka tilattua, ainakin Shellin öljyjä sai tilattua ihan mitä halusi.Mistäs ostatte delvacit? Itse käynyt nyt useamman liikkeen läpi ja MX 15-40 ei löydy mistäänKuka täällä hamstraa!!!![]()
![]()
Löysin kyllä noita 4l kannuja mutta 20l pöntön ajattelin ostaa ja taapertaa kotiin purkki kainalossa![]()
Niin ja mitä lähempänä Tuusulaa kauppa sijatsee niin sitä parempi
![]()
Moi,Tuusulasta en tiedä mutta kysyisin IKH:sta Kehä-III:lta Tuupakasta, samoin saattaa löytyä esim K-Raudasta / K-maataloudesta, Tammer-Dieselistä Malmilta... ja kai sitä saa viimekädessä vaikka tilattua, ainakin Shellin öljyjä sai tilattua ihan mitä halusi.Mistäs ostatte delvacit? Itse käynyt nyt useamman liikkeen läpi ja MX 15-40 ei löydy mistäänKuka täällä hamstraa!!!![]()
![]()
Löysin kyllä noita 4l kannuja mutta 20l pöntön ajattelin ostaa ja taapertaa kotiin purkki kainalossa![]()
![]()
Viimeksi hain Paipis Centralbodenista Sipoosta. Pitäis hakee lisää, kun sama ölppä voitelee tuota enskahuolto- ja kuljetusauto Sprinteriäkin (Ja se imee noin puolet 20l pöntöstä kerralla).Moi,Tuusulasta en tiedä mutta kysyisin IKH:sta Kehä-III:lta Tuupakasta, samoin saattaa löytyä esim K-Raudasta / K-maataloudesta, Tammer-Dieselistä Malmilta... ja kai sitä saa viimekädessä vaikka tilattua, ainakin Shellin öljyjä sai tilattua ihan mitä halusi.Mistäs ostatte delvacit? Itse käynyt nyt useamman liikkeen läpi ja MX 15-40 ei löydy mistäänKuka täällä hamstraa!!!![]()
![]()
![]()
Juuri noista liikkeistä olen kysellyt ja loppu on![]()
Mut pitää soittaa tuonne tammer dieseliin ja kysellä![]()
Jep, jos kyseessä on konerikko niin tästä saamme syyttää delvaccia. Delvac rikkoo moottorit ja saa öljyn tulemaan pakoputken kautta pihalleNo niin, tiedänpä tapauksen, jossa Delvacit koneessa useamman kerran ja nyt, tuhat kilometriä ajetuilla Delvaceilla päästelee sinistä savua. Kyseessä ei ole loppuunajettu laite ja kuutioita on 600.
En viitsi tarkemmin eritellä, saa asianomainen täsmentää jos haluaa...
Moi, juu tuolta Paipis Centralbodenista olisin saanut delvakit, mutta kävin aamulla kääntymässä hessumobiilissa ja 20l tarttui mukaan.Viimeksi hain Paipis Centralbodenista Sipoosta. Pitäis hakee lisää, kun sama ölppä voitelee tuota enskahuolto- ja kuljetusauto Sprinteriäkin (Ja se imee noin puolet 20l pöntöstä kerralla).Moi,Tuusulasta en tiedä mutta kysyisin IKH:sta Kehä-III:lta Tuupakasta, samoin saattaa löytyä esim K-Raudasta / K-maataloudesta, Tammer-Dieselistä Malmilta... ja kai sitä saa viimekädessä vaikka tilattua, ainakin Shellin öljyjä sai tilattua ihan mitä halusi.Mistäs ostatte delvacit? Itse käynyt nyt useamman liikkeen läpi ja MX 15-40 ei löydy mistäänKuka täällä hamstraa!!!![]()
![]()
![]()
Juuri noista liikkeistä olen kysellyt ja loppu on![]()
Mut pitää soittaa tuonne tammer dieseliin ja kysellä![]()
On ainakin nääs lähempänä kuin Tammerdiesel...
Nyt loppu kyllä 'vacin käyttö heti....No niin, tiedänpä tapauksen, jossa Delvacit koneessa useamman kerran ja nyt, tuhat kilometriä ajetuilla Delvaceilla päästelee sinistä savua. Kyseessä ei ole loppuunajettu laite ja kuutioita on 600.
En viitsi tarkemmin eritellä, saa asianomainen täsmentää jos haluaa...
Heh, alkaa pikkuhiljaa olemaan olo kuin ateistilla herätysliikkeen kokouksessa...Nyt loppu kyllä 'vacin käyttö heti....No niin, tiedänpä tapauksen, jossa Delvacit koneessa useamman kerran ja nyt, tuhat kilometriä ajetuilla Delvaceilla päästelee sinistä savua. Kyseessä ei ole loppuunajettu laite ja kuutioita on 600.
En viitsi tarkemmin eritellä, saa asianomainen täsmentää jos haluaa...Pitää säästää loput 10l paistinrasvaksi. Että ihan sinistä savua - hui...![]()
Tämä threadin aiheena oleva kama muuten ei ole ainakaan Suzukin suositusöljy.Eikös vastaavia tieteellisiä kuuntelu ja tehohavaintoja tehdä myös kalliista mp-öljyistäAnteeksi jo etukäteen, jos viestini poikkeaa aiheesta! Mutta, mutta... Olenkohan minä eksynyt jonkin uskonnollisen salaseuran sivuille?
Täällä on yli 700 viestiä joiden laatijat ovat havainneet yhden merkkisen öljyn vaikutuksen pyörän toimintaan kuuntelemalla moottoripyöränsä ääniä , tekemällä tieteellisiä havaintoja kiihtyvyyden tunteesta, analysoimalla kuuluisalla mutu-menetelmällä vaihteiston toimintaa ja katselemalla pyörästä ulos lasketun öljyn väriä. Lisäksi usea on tehnyt sellaisen yllättävän havainnon, että moottoripyörän kone ei ole hajonnut uskomattoman 10000 km kestotestin aikana vaikka siinä on käytetty salaista eliksiiriä.
Tässä aiheessa tuntuu olevan niin paljon näkemystä, että joku osannee sanoa mitä öljyä käyttämällä näkee varmasti ufon ilta-ajelulla?Ja pitääkö öljyä käyttää moottorissa, vaihteistossa vai molemmissa vai pitääkö se juoda itse?![]()
![]()
"tuntuisi että nyt kone käy nätimmin" kyyyyl
Sen enempää kommentoimatta, käsittääkseni täällä myös useatAi niin joo, ja minua ei riso pätkääkään se, että käytätte sitä omissa moottoreissanne. Ei risoisi sekään, jos ajaisitte niitä auringonkukkaöljyllä, tai siirapilla voideltuina, tai vaihtoehtoisesti vaikka täysin kuivina. Aivan se ja sama.
Se minua käy hieman risomaan, kun jotkut nettitietäjät ramppaavat ympäriinsä kuin jotkut jehovantodistajat, ja aivan hilpeästi suosittelevat ko. kamaa myös suunnilleen jokaiselle joka sattuu mainitsemaan sanan ´öljy´, tietämättä yleensä höykäsen pölähtävää edes siitä, minkälaiset öljysuositukset kaverin pyörässä oikein on.
No, löytyykö sinulta näin ollen perusteet mennä sanomaan, että tämä on soveliasta kaikkiin 4T-moottoripyöriin, moottorin/jäähdytyksen/kytkimen/vaihteiston tyypistä, tehoista, kierrosluvuista ja aikakaudesta riippumatta?Sen enempää kommentoimatta, käsittääkseni täällä myös useatAi niin joo, ja minua ei riso pätkääkään se, että käytätte sitä omissa moottoreissanne. Ei risoisi sekään, jos ajaisitte niitä auringonkukkaöljyllä, tai siirapilla voideltuina, tai vaihtoehtoisesti vaikka täysin kuivina. Aivan se ja sama.
Se minua käy hieman risomaan, kun jotkut nettitietäjät ramppaavat ympäriinsä kuin jotkut jehovantodistajat, ja aivan hilpeästi suosittelevat ko. kamaa myös suunnilleen jokaiselle joka sattuu mainitsemaan sanan ´öljy´, tietämättä yleensä höykäsen pölähtävää edes siitä, minkälaiset öljysuositukset kaverin pyörässä oikein on.
saattavat kyseistä ainetta suositella perstuntumalla, jos on hyvin toiminut.
Tuntuu nuo japsit ainakin kestävän, vaikka suunilleen mitä työntäisi
koneeseen.
Itsekkin kokeilin ja olin tyytyväinen.
Niin mihin riittävät perusteet?Aika riittävät perusteet...?