Nyt viime päivinä kuume noussut tosiaan hurjaksi ja tämänkin asian olen yrittänyt ottaa huomioon. Kirjoitin toiseen ketjuun tästä, mutta tuo 00-01 vuosimallin 800 VFR on ruvennut kiinnostamaan helvetin paljon. Jossain pitäisi päästä koeajamaan moista, myynnissä olevat olivat kovin kaukana Tampereen suunnalta, enkä halua vanhempia vastaavia mennä ajamaan kun en semmoista lähtökohtaisesti ole ostamassa (ellei kyseessä olisi liike).
Nyt kun kiinnostus nousi tuota pyörää kohtaan, niin hölmösti myös onnistuin tutkimaan asiaa liikaa ja nyt ei kelpaa kun kaikilla laukuilla oleva tasan nuo kaksi vuosimallia ja ei väärän värinen vaihtoehto joka mielellään on lähellä Tamperetta, yksikilpinen ja vieläpä helvetin halpa, että rahat riittää sen ostamiseen. Toisinsanoen, taidan vaatia nyt vähän liikaa taas :/
Se mikä tuossa VFR:ssä mietityttää on tuo venttiilien säätö, ainakin VTECissä se on todella aikaa vievä homma ymmärtääkseni, ja tästä sekä ulkonäkö syystä en VTECiä mietikkään. Minä en mikään velho ole muutenkaan tuon tekniikan kanssa, niin pikkasen mietityttää olisiko se rivinelonen helpompi huollettava ensimmäiseksi "itse huollan ja teen" pyöräksi kun tuo v4. Nakupyörässä yleisesti taitaa muutenkin olla hieman helpompia ne huollon tekemiset, kun ei ensimmäistä 2 tuntia irrottele silkkihansikkain katteita joten siinä mielessä epäilen vielä hieman tuota VFR:ää.
Syytä onkin epäillä(ainoastaan huollon suhteen,erittäin aikaavievää)muuten kiva laite,niissä 750 oli se säätimen kuumenemisongelma,ajoahan se kesti 200tuhatta,itse pyörä siis,omistin sellaisen 93-mallisen.
PS.Jos ajovarustekolehti pannaan pystyyn,on mullakin jotain ylimääräistä sälää.