Nitrous sanoi:Näissä pitää muistaa, että asuinpaikka saattaa vaikuttaa useemman satkun.
Vielllä enemmän vaikuttaa v-yhtiö, kannattaa kysyä kaikist yhtiöist kaikist vehkeist. Jotkut pyörät ku saattaa olla ihan eri hintasia toisessa yhtiössä...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nitrous sanoi:Näissä pitää muistaa, että asuinpaikka saattaa vaikuttaa useemman satkun.
Jote sanoi:Vakuutusyhtiöiden laskukoneet saattavat heittää samanlaiselle, mutta eri valmistusvuoden pyörälle ihan eri summat. Tuskin hinnat ovat siis kiveen kirjoitettuja.
MadAri66 sanoi:Moi, oliko vielä olemassa joku minimikuukausimäärä vuodessa että pitää olla vakuutus voimassa jotta bonukset nousee?
Pop-vakuutuksessa maxi-skootterin vakuutus ja jos esim. talveksi laittaa liikenteestä poistoon 6kk niin nouseeko bonukset kaskossa?

TweetyLeaf sanoi:Mitä tulee tuohon W-P:n mainitsemaan jahkailuun, niin eihän tässä ny varsinaisesti mitään jahkailla, osuva pyörä kun löytyy niin se ostetaan. Hornettini ostin n. 3-4 tuntia kortin saamisesta... Silloin tilanne oli ehkä vähän vähemmän monimutkainen kun nyt.
Ja siis tämä ketjuhan ei ole minua varten pelkästään![]()
Nauratti vaan kun hyvä esimerkki miten lähtee periaatteessa yksinkertaiset asiat rullaamaan hyvin monimutkaisiksi. Tuli vähän mieleen meidän hallitus ja nykypäivän poliiitkot yleensäkin (meinasin kirjoittaa naispoliitikot mut en viitti).
W-P sanoi:Joo toki; ei millään pahallaNauratti vaan kun hyvä esimerkki miten lähtee periaatteessa yksinkertaiset asiat rullaamaan hyvin monimutkaisiksi. Tuli vähän mieleen meidän hallitus ja nykypäivän poliiitkot yleensäkin (meinasin kirjoittaa naispoliitikot mut en viitti).
Mut jos pärrän hommaat niin ei muuta kuin hauskoja kilsoja...tänään oli jo ajokeliä![]()

W-P sanoi:Nyt jälkeenpäin kun mietin, niin 9v.sitten kävelin extempore kauppaan ja ostin käytännössä kaikki pyörästä varusteisiin päin hemmettiä. Mielikuvissani olivat ne mitä halusin, mutta ekan kauden jälkeen ihmettelin mitä hemmettiä oikein olin mennyt tekemään/ajattelin.No; ehkä sama jatkuu edelleen, mutta toivottavasti jossain vaiheessa huomaa, että tässä se nyt on.
Anyway; rahaa on tosiaan palanut (lähinnä siis enemmän oheistoimintaan kuin itse ajamiseen)..mutta penniäkään en vaihtaisi....
Ps. etsiskelen tässä edullisia misukan mousserenkaita, kun piikkirenkaita vaihtaessa repäisin sitten venttiilin irti sisägummista... nämä on näitä yllärimenoja....300€ netto pitää jostain repiä ja se tietää pikkasen lisää duunia.
Joe sanoi:Mulla on huonoja kokemuksia tuosta dynojetin suutinsarjasta.
, alkaa vasta helpottaa.skuikka sanoi:Se Dynojet ei ole hyvä/paha, se pyörä on joko säädöissä tai ei. Saa sen pyörän vakio-osillakin pieleen säädettyä.