seppo02 sanoi:
Äläkä siirrä, eti vaan sopiva pärrä. Yks vaihtoehtohan voisi olla myös aika just ennen bläckböördiä eli cbr1000f. Nehän pystyy huoltamaan oikeasti itse taisi venttiilitkin olla ruuvisäätöiset ja ainakin pidemmän matkan ajelussa soiva peli
Joo, ja olikin yksi vaihtoehdoista kunnes katsoin vakuutukset

(ifillä semmosta 750€ pelkkä liikennevakuutus).
Tuollahan olisi siis pyöriä mitkä kiinnostaa hitosti, ei toi VFR ole sen takia mulla hakusessa että on jotenkin itselleni se seksikkäin vaihtoehto, siinä vaan yhdistyy järkihintanen vakuutus, luotettava kone, monipuolisuus, mahdollisuus saada laukkujen kanssa ja ostohinta on sellainen, että saan ajokamat ja jää yllätyksiin vähän.
Joku ehdotti noita bemareita aikaisemmin, ja joo, toi uusi nineT on sairaan hieno, mutta en mä kyllä saa itsestäni irti sitä mielikuvaa että köröttelisin menemään 90-luvun K bemarilla. Ei millään pahalla semmoisen omistajille, omalla tavallaan hauska pyörä varmasti, mutta yhdistelmänä minä ja K bemari... ei ei ei.
Nakupyörät on selvästi enemmän mun juttu kun katetut muutenkin, todella monta pyörämallia joutuu hylkäämään jo suoraan joko hankinta hinnan tai sitten vakuutuksen hinnan perusteella
Hommasin aikanaan tuohon Hornettiin 3 laukkua ja raudat, ei ole halpaa lystiä. Senkin joutuu ottamaan huomioon pyörää tällä tavalla hommatessa niinkun joku tuossa aikaisemmin sanoikin. Ei ne laukut maailman tärkein juttu ole, mutta koska autoa ei ole eikä tule, niin helpottaa elämää moiset aikasta paljon.
wanico sanoi:
Mulla olis edelleen kahvirahaa vastaan aloittelevalle budjettimotoristeille ylimääräinen
XL umpikypärä ja L koon avattava.
Pakko laittaa tavaraa kiertoon, ku talli alkaa olemaan piri pinnassa.
Tarttukaa joku ihmeessä kiinni kun wanico noin urheasti kaveria auttaa. Valitettavasti itsellä ei noi koot osu ollenkaan (170cm kääpiö ja päänkokokin on M muistaakseni)