wilipedia sanoi:
Hyvät kilometrit rullattu, mitä kaikkea on mennyt uusiksi matkalla?
Melko pienillä korjauksilla olen selvinnyt, Rotaxin moottori on todellinen ikiliikkuja! Ohessa tekstiä, jonka olen tänne joskus 2015 kirjoittanut päivitettynä viimeisimmillä remonteilla:
"Moottoria ei ole avattu koskaan, jopa kytkinlevyt ovat alkuperäiset. Vesipumpun stefat vaihdoin viime kesänä ensimmäistä kertaa. Kone ei myöskään kuluta öljyä käytännössä lainkaan.
Pyörää itsessään olen tavallisten kulutusosien lisäksi joutunut jonkin verran korjailemaan; uusi jäähdytin, 2 x pyöränlaakerit, takahaarukan & linkun laakeroinnit, takaiskari (Wilbers), ohjauslaakerit, taka- ja etujarrun korjaussarja, parit etustefat ja jotain muuta pienempää. Pyörää joitakin vuosia sitten vaivannut nykiminen korjaantui loppujen lopuksi uudella suuttimella.
Kohtuullisen hyvin on tämä mun kakkospyörä siis kestänyt kilometrejä (nyt 207 tkm) ottaen huomioon, että sillä ajetaan myös talvella. Kilometreistä olen muuten itse ajanut 177.000 km."
Pyörä ei ole koskaan jättänyt tielle, olen jopa muutaman alppireissun tehnyt sen kanssa ilman ongelmia v. 2015-2017. Pientä naputusta olen jo kuulevinani moottorista (männäntappi, kiertokanki?), mutta eipä tuohon kannata enää paljon investoida. Kestää sen minkä kestää...