aLTa sanoi:vad kostar det..!! ???saat vaihdossa hienon lotjan...
helppo sillä on ajaa jos tuollaki kerta...
No minkälainen lotja ois kysymyksessä

tosin myymässä enkä vaihtamassa ole mitään mutta kysympähä vaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
aLTa sanoi:vad kostar det..!! ???saat vaihdossa hienon lotjan...
helppo sillä on ajaa jos tuollaki kerta...

aLTa sanoi:katso liitettä 8244
nice.. sisään ajettu -01. 132tkm.
Umasuv sanoi:Fiksun näköinen peli.jos tiet ois aina pikitietä niin ois varmaan hyväkin vaihtoehto,mutta
kun tiet on välillä mitä sattuu tai niitä ei oo ollenkaan niin siksi gessu on juurikin se oikea
aLTa sanoi:niin. . seon henkien taisto valita yksi ja ainoa oikea laite.. jos kessu tarjoais paremman suojan tuulelta ja sateelta ni asia ois loppuun käsitelty mutta ku ei. . lotja / gtl on se juttu toistaiseksi kunnes toisin todetaan. Talviajo ja huonot tiet houkuttelee vaihattelee, mutta eipä oo raaskinu tuosta ilman luopuu ku nuo markkinat ovat nyt aika huonot. kohta joutuu kahden mopon loukkuun. .
Mikä plexi sulla on tuossa Advessa? Toiseen Gessuun vaihdoin just Adven plexin, toiseen olisi tarkoitus laittaa ehkä vielä isompi, mutta ei kuitenkaan mitään ladonovi -mallia...AXP sanoi:...Molempiin Gessuihini olen hankkinut isommat pleksit ja siten saanut viimaa ja pyörteilyä vähennettyä lähes olemattomiin...
J-PS sanoi:Mikä plexi sulla on tuossa Advessa? Toiseen Gessuun vaihdoin just Adven plexin, toiseen olisi tarkoitus laittaa ehkä vielä isompi, mutta ei kuitenkaan mitään ladonovi -mallia...
-jp-
J-PS sanoi:Kiitos infosta AXP, laitoin äsken tilaukseen saman setin. Ja samaan pakettiin myös madaltavat jalkatapit; Suomen pyörässä mulla oli sellaset jo viime kesän ja ainakin mun pitkille jaloille vaikutus on selvästi positiivinen.
-jp-
UPS:n tsuppari toi sitten perjantaina paketin. Muuten ihan hyvä, paketista löytyi nuo jalkatapit ja peilinvarsien levityspalat - mutta ei sitä plexiä, joka oli koko homman clou ja syy tilaukseen! Schweinhund und donnerwetter! Himmel!J-PS sanoi:Kiitos infosta AXP, laitoin äsken tilaukseen saman setin. Ja samaan pakettiin myös madaltavat jalkatapit; Suomen pyörässä mulla oli sellaset jo viime kesän ja ainakin mun pitkille jaloille vaikutus on selvästi positiivinen.
-jp-
Noh, eiköhän täsmälliset lapinpolttajat senkin jostain vielä löydä.J-PS sanoi:UPS:n tsuppari toi sitten perjantaina paketin. Muuten ihan hyvä, paketista löytyi nuo jalkatapit ja peilinvarsien levityspalat - mutta ei sitä plexiä, joka oli koko homman clou ja syy tilaukseen! Schweinhund und donnerwetter! Himmel!Noh, eiköhän täsmälliset lapinpolttajat senkin jostain vielä löydä.
-jp-