Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Puuhis, pullo totuusseerumia ja puheesi on kuin eri suusta, myönnä pois...minä en oo...![]()
![]()
Saan mailitse tiedot ja tarjous tiedon niin saadaan se laitetua meille kaikille Ry:n jäsenille tiedoksi... Toivottavasti tämä tapahtuu pian. Keskiviikkona juttelin poikien kanssa viimeeksi ja lupasivat laittaa homman tulille pian..Oulussakin ovat jäsenyysetuneuvottelut käynnissä ainakin yhteen liikkeeseen, kuulin ihan ite vappuajelun alkajaisiksi. Vaan miten lienee edenneet?
Eläs ny kuiteskaan hermostu. Kyllä säkin sitten joskus saatat liittyä jos katsot aiheelliseksi.Ja mua ärsyttää sellanen asenne, että liittyminen ois jotenkin kirjoittamaton pakko, tai muuten leimautuu joko asennevammaseks, pihiks, tai muuten vaan hannariks.
Perkele, se on jokaisen oma päätös mihin liittyy ja mihin ei, näitä kerhoja ja ry:itä on joka sormelle mistä valita, eikä se ole mikään synti tai tee ihmisestä huonompaa tässä porukassa jos jostain syystä ei liity motorg ry:hyn.![]()
Annetaan kaikkien tehdä omat valinnat turhia moralisoimatta, eiksjoo?
Tuskinpa liittyminen nyt mikään pakko on!!Ja mua ärsyttää sellanen asenne, että liittyminen ois jotenkin kirjoittamaton pakko, tai muuten leimautuu joko asennevammaseks, pihiks, tai muuten vaan hannariks.
Perkele, se on jokaisen oma päätös mihin liittyy ja mihin ei, näitä kerhoja ja ry:itä on joka sormelle mistä valita, eikä se ole mikään synti tai tee ihmisestä huonompaa tässä porukassa jos jostain syystä ei liity motorg ry:hyn.![]()
Annetaan kaikkien tehdä omat valinnat turhia moralisoimatta, eiksjoo?
Tunnustaisit vain sinäkin rohkeasti....nukkuisit yös sit paremmin
Ei pidä paikkaansa... Minäkin olen jäsenmaksuni maksanut... Eli ihan itse olen turinani rahoittanut, teidän riemuksiSe respecti onkin tarpeen.Anteeksi tyhmyyteni mutta tuo särähti korvaani. Oletko sinä sitten itse maksanut tämän foorumin kulut tähän asti? Siis tuon 100-200€/kk? Jos näin on niin![]()
Mutta sitten herääkin uusi kysymys... Miksi jäsenten pitäisi maksaa kaikkien satunnaisten sivuille eksyvien kulut? Jos minun jäsenmaksuni menee suoraan "omaan yhteiseen hyvään" niin OK mutta jos sillä rahoitetaan tuntemattomien "hyväksikäyttö" niin se ei tunnu oikealta. Ei varsinkaan kun itsekin saisi about samat edut (surffata, ostella yms) ihan ilmaiseksikin.
Näin vaan tuli mieleeni...
Ja Lake, kun minä nyt maksan jäsenmaksuni, niin sinä turiset minun rahoillani...
Ei pidä paikkaansa... Minäkin olen jäsenmaksuni maksanut... Eli ihan itse olen turinani rahoittanut, teidän riemuksiJa Lake, kun minä nyt maksan jäsenmaksuni, niin sinä turiset minun rahoillani...
Samat tunnelmat naapurileirissä.Jäsenmaksu maksettu ja olo on mainio. Kerrankin sellanen fiilis, että laittanut rahansa johonki tärkeään.![]()
Kiitokset sivuston ylläpitäjille ja kaikille muillekkin orggilaisille, ilman teitä ei .ORG!:a olisi!![]()