• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

mitä hyötyä liittymisestä??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jyri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
tounge.gif
tounge.gif
Addikti...tunnustan  
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif
minä en oo...
lookaround_orig.gif
blush.gif

Oulussakin ovat jäsenyysetuneuvottelut käynnissä ainakin yhteen liikkeeseen, kuulin ihan ite vappuajelun alkajaisiksi. Vaan miten lienee edenneet?
Saan mailitse tiedot ja tarjous tiedon niin saadaan se laitetua meille kaikille Ry:n jäsenille tiedoksi... Toivottavasti tämä tapahtuu pian. Keskiviikkona juttelin poikien kanssa viimeeksi ja lupasivat laittaa homman tulille pian..

Ja mua ärsyttää sellanen asenne, että liittyminen ois jotenkin kirjoittamaton pakko, tai muuten leimautuu joko asennevammaseks, pihiks, tai muuten vaan hannariks.
Perkele, se on jokaisen oma päätös mihin liittyy ja mihin ei, näitä kerhoja ja ry:itä on joka sormelle mistä valita, eikä se ole mikään synti tai tee ihmisestä huonompaa tässä porukassa jos jostain syystä ei liity motorg ry:hyn.  
veryangry.gif

Annetaan kaikkien tehdä omat valinnat turhia moralisoimatta, eiksjoo?
Eläs ny kuiteskaan hermostu. Kyllä säkin sitten joskus saatat liittyä jos katsot aiheelliseksi.

Kun ry:n jäsenille tulee erikoistarjouksia, niin sen 20€ säästelee takaisin niissä hyvin nopiasti. Jo esim. yhden digikameran hinnassa tai missä nyt hyvänsä, mitä sattuu olemaan tarjolla vain jäsenille.

Ei siis mikään turha juttu, mutta ei tietenkään pakollinen.

t. Shoppilaiset

Ja mua ärsyttää sellanen asenne, että liittyminen ois jotenkin kirjoittamaton pakko, tai muuten leimautuu joko asennevammaseks, pihiks, tai muuten vaan hannariks.
Perkele, se on jokaisen oma päätös mihin liittyy ja mihin ei, näitä kerhoja ja ry:itä on joka sormelle mistä valita, eikä se ole mikään synti tai tee ihmisestä huonompaa tässä porukassa jos jostain syystä ei liity motorg ry:hyn.  
veryangry.gif

Annetaan kaikkien tehdä omat valinnat turhia moralisoimatta, eiksjoo?
Tuskinpa liittyminen nyt mikään pakko on!!  
confused_orig.gif

Ja en jaksa uskoa, että ketään nyt lähtis sinua sen kummemmin moralisoimaan jos et MotOrg ry:hyn liity...
Henkilökohtaisesti tämä ry on minulle todella tärkeä eikä vain joku kerho tai yhdistys monien joukossa!!
veryangry.gif

Ja tuollainen turha narina asiasta johon et meninaa edes osallistua on aivan turhaa... Varmasti kaikille on tullut selväksi ettet meinaa yhdistykseen liittyä.

Ja annetaa JOKAINEN kaikille vapaus valita liittyykö vai nou... myös niille jotka sitä tahtovat. Eikä moralisoida niitä joilta se 20€ löytyy liittymismaksuun.

Aivan kuten MegaB sanoi:

1) Liittyminen on 100% vapaaehtoista
2) Ketään ei taatusti katsota kieroon jos ei liity

Kiitämme toki kaikkia jotka toimintaa haluavat tukea ja ketkä haluavat olla ry:n toiminnassa mukana, mutta tosiaan jos ei halua liittyä ole niin sitten ei vaan liity.

Anteeksi tyhmyyteni mutta tuo särähti korvaani. Oletko sinä sitten itse maksanut tämän foorumin kulut tähän asti? Siis tuon 100-200€/kk? Jos näin on niin  
bowdown.gif

Mutta sitten herääkin uusi kysymys... Miksi jäsenten pitäisi maksaa kaikkien satunnaisten sivuille eksyvien kulut? Jos minun jäsenmaksuni menee suoraan "omaan yhteiseen hyvään" niin OK mutta jos sillä rahoitetaan tuntemattomien "hyväksikäyttö" niin se ei tunnu oikealta. Ei varsinkaan kun itsekin saisi about samat edut (surffata, ostella yms) ihan ilmaiseksikin.
Näin vaan tuli mieleeni...
Se respecti onkin tarpeen.

Ja Lake, kun minä nyt maksan jäsenmaksuni, niin sinä turiset minun rahoillani...
Ei pidä paikkaansa... Minäkin olen jäsenmaksuni maksanut... Eli ihan itse olen turinani rahoittanut, teidän riemuksi
biggrin.gif

Ja Lake, kun minä nyt maksan jäsenmaksuni, niin sinä turiset minun rahoillani...
Ei pidä paikkaansa... Minäkin olen jäsenmaksuni maksanut... Eli ihan itse olen turinani rahoittanut, teidän riemuksi  
biggrin.gif
[/QUOTE]
tounge.gif
biggrin.gif
tounge.gif

Hyvä niin, sillä jäin vielä itsekkin miettimään...
Että jos joku ei rahoita näitä turinoita, meidän ja muiden, niin se tarkoittaa, että foorumi kuihtuu...
Ja se kyllä olis ihan oma tappio, jos ei uusia porukoita tule kokoajan sisään, niin jutut kuolee..
Minäkään en jaksa turista seuraavaa kymmentä vuotta pelkästään sinun kanssasi....
tounge.gif

Vitsi, vitsi, ystävyydellä...
sport05.gif

Jäsenmaksu maksettu ja olo on mainio. Kerrankin sellanen fiilis, että laittanut rahansa johonki tärkeään.
thumbs-up.gif

Kiitokset sivuston ylläpitäjille ja kaikille muillekkin orggilaisille, ilman teitä ei .ORG!:a olisi!
bowdown.gif

Jäsenmaksu maksettu ja olo on mainio. Kerrankin sellanen fiilis, että laittanut rahansa johonki tärkeään.  
thumbs-up.gif

Kiitokset sivuston ylläpitäjille ja kaikille muillekkin orggilaisille, ilman teitä ei .ORG!:a olisi!  
bowdown.gif
Samat tunnelmat naapurileirissä.

Henk.koht. aivan sama vaikka RY käyttäisi kaksikymppiseni kolmeen kaljaan terassilla, kyllä täällä jo vähintään sen verran on hermoja säästänyt asiantuntevissa neuvoissa. Puhumattakaan niistä lukuisista työtunneista joita on täällä saanut tapettua  
tounge.gif

Keep up the good work ja silleen.

Back