Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei tohon 12 numeroiseen tarvita kovin kummoista vartta kun 178 senttinenkin sen saasanoi:Miksiköhän mun jäsennumeroksi tuli järkyttävä 12 numeroinen numero?
Muilla se on 6 numeroinen, mutta kun sä olet meitä kaikkia 2 x pidempi niin täytyyhän sulla olla myös 2 x pidempi jäsennumero![]()
toi oli hyvä, itekin savolaisena varmaan noin sanoisin, mutta täytyy nyt katsoa vielä tilannetta...Olen savolainen, valitsen siis vaihtoehdot A, B ja D.![]()
![]()
![]()
OT mutta tsot tsot... älkää omiko örkkejä itsellenne, MC Örkki on jo olemassaYhdistys on ollut olemassa muutaman päivän ja jo on jos jonkinlaista edunvalvojaa. Perustakaa rutisijat oma örkkinne jos luulette sillä rahaa tahkoavanne mitään tekemättä!![]()
Rauhallisesti päätettiin lähteä liikkeelle, eli alle tuhat jäsentä vielä toistaiseksi...Mikä mahtaa olla ensimmäisen viikon aikana kasaan saatu jäsenmäärä?
Erinomaista, rakas Watson...sanoi:Tarviiko kaikesta aina niin paljon sitten hyötyä ? Itse liityin ja maksoin enempi kannatuksen vuoksi ja tätä toimintaa tukeakseni.
Ei ehkä sulla...mutta kaikilla tilanne ei ole sama.Kakskybää ei tunnu suussa eikä pers**sä![]()
Pakko sanoa että jos 20€ kaataa maan niin sitten on tuskin varaa mopoakaan omistaa saatika sillä ajellaEi ehkä sulla...mutta kaikilla tilanne ei ole sama.Kakskybää ei tunnu suussa eikä pers**sä![]()