• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

mitä hyötyä liittymisestä??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jyri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hienoa että joku jaksaa tehdä töitä hyvän asian puolesta.
Tililtä löytyy raahaa kannatukseen.
buttrock.gif

Eipä voi muuta tehdä, kuin nostaa hattua yhdistystä perustaneille. Se ei ole kaikkein kiitollisin ja helpoin homma, kun esim. ne yhdistyksen säännöt voi tulla bumerangina takaisin yhden pienenkin sanan taikka muotovirheen takia. Jäseneksi liityn ja tuen sivujen ylläpitoa heti, kun vaan onnistuu (sivustot valitettavasti hiukka nurin, no kyl ne siit)
062802jumpie_prv.gif

Haukkukaa ja moittikaa vasta, kun siihen on aihetta: alku on aina kankeaa ja hidas prosessi (kestäähän sen kakarankin pukkaaminen ensin 9kk....)
veryangry.gif

Nimim. Yhden yhdistyksen perustajajäsen...

Nostan hattua virallisen yhdistyksen perustajille; tiedän omasta kokemuksesta sen olevan aina sangen vaikeaa puuhaa ( nimittäin olla kaikille mieliksi ). Yhdistyksen omat säännöt sekä yhdistysrekisterin edellyttämät viralliset kokoukset, tulo-ja menosuunnitelmat, tilinpäätökset ja niiden tarkistamiset yms. takaavat jäsenmaksujen käytön ko. yhdistyksen periaatteen mukaiseen toimintaan. Suomessa on mahdollisuus saada kaupungeilta tai kunnilta toiminta-avustuksia tms. koulutukseen, hankintoihin tai talkootyötä vaativiin investointeihin. Näitä ei voi hakea kuin virallisesti rekisteröidyt ry:t.
Vaikka maksankin tällä hetkellä kahden Smotoon kuuluvan mp-kerhon jäsenmaksua sekä kahden epävirallisen kerhon jäsenmaksua, harkitsen vakavasti myös tähän uuteen ry:hyn liittymistä. Vaikka jäsenmaksuja kerätään, ei systeemi pyöri kuin rankalla talkootyöllä, siitä asianomaisille syvä  
bowdown.gif

Mikä mahtaa olla ensimmäisen viikon aikana kasaan saatu jäsenmäärä?

062802moto_prv.gif
Minä maksoin kannatuksen vuoksi jäsenmaksun
062802moto_prv.gif

Tuskin paljon hyödyn alennushinnoista täällä Oulussa.En aja radalla(Intikalla)
crazy.gif
.Mutta luen ja vastailen foorumissa.Jo se riittää mulle syyksi liittyä MotOrg:iin.Näin hyvää ja asiallista sivustoa ei juuri löydy.Ystäviä on tullut ORG:in kautta ympäri suomea.Kiitos kaikille jotka ovat olleet ja ovat yhä mukana ORG sivustossa.
-janne63-

Kyllä ry perustaminen voi auttaa alennusten saamisessa,minulla on muutama tuttu prätkäliikkeessä duunissa..
Heille ei mene jakeluun kysymys,saako "orggilainen" alennusta?
He eivät näe netissäkirjoittelun antavan aihetta erikoishintoihin,tietenkin hintoja voidaan pyöristää alemmas,jos asiakas kysyy..

Tarviiko kaikesta aina niin paljon sitten hyötyä ? Itse liityin ja maksoin enempi kannatuksen vuoksi ja tätä toimintaa tukeakseni.

sanoi:
Tarviiko kaikesta aina niin paljon sitten hyötyä ? Itse liityin ja maksoin enempi kannatuksen vuoksi ja tätä toimintaa tukeakseni.
Erinomaista, rakas Watson...  
smile_org.gif

Rahallista hyötyä en ole edes miettinyt, saa toki tulla jos on tullakseen.
Mulla hyötyy enempi toi henkinen puoli.

062802moto_prv.gif

No nih. Nakkaanpa tästä omankin ajatuksen kehiin, kun on aivonystyrät sen verran nyt jopa raksuttaneet.  
idea3.gif
Ry tuottaa .org portaalin muiden (ja itsensä) käyttöön ja saa mainetta ja kunniaa sen kautta. Miettiä saa millainen "mainosarvo" sivustolla on näkyvyyden ja laajuuden kannalta mainostajia ajatellen. Mainostajia --> rahaa RY:lle (kuluja varten) !!!

.ORG jäsenenä en ole ollu kauaan, mutta heti kun kuulin ry:stä ajattelin että tuohon vois liittyä, kun en missään vastaavassa ole. Mutta nyt olen Org Ry:n jäsen, pyydän jo valmiiksi anteeksi kaikilta kaikkea mahdollista.  
withstupid.gif
Korttia odottelen.

Ja kaikki mitä muita etuja, alennuksia ja ym. matkan varrella tulee niin ei ne varmaan ketään haittaa.

062802jumpie_prv.gif

Ja kiitos kaikille sivuston tekijöille, ylläpitäjille, ry touhuajille ynnä muille asiaankuuluville.  
bowdown.gif

Kakskybää ei tunnu suussa eikä pers**sä
wink.gif

Paljon tyhmempäänkin sen on investoinut
tounge.gif

Mielipide:
org ry:n kautta varojen kerääminen kulujen peittämiseksi on varmasti tarpeellista. Alkuvaiheessa JP ja muutamat muut ovat varmasti laittaneet rahaa omasta pussistaan tolkuttomasta työmäärästä puhumattakaan. Näin on aina aluksi.

Jossakin vaiheessa tulee väsymys ja "kuherruskuukausi" päättyy ja silloin tarvitaan rahaa ja työtä. Riittääkö ry:n kautta tuleva kassavirta muun entisen lisäksi, on hyvä kysymys.

Olen valmis maksamaan jäsenmaksun verran hyvinkin tukimaksua. Olen saanut apua ja iloa orgin palstan kautta paljon isomman verran. Varsinaista jäseneksiliittymistä edelleen harkitsen.

Eli kaikki aikailevat menkääs "postisiirtokonttoriin" ja kuvetta kaivamaan.

Back