Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä vähän alkua , infotaan enemmän kunhan saadaan aikaiseksi.Olen ollunna ulkoisilla mailla-miten liittyä ja mitä etuja->siis SELKOKIELELLÄ?![]()
![]()
![]()
Edut tulevat näkymään RY-osiossa varmaan lähiaikoina kun ässät saavat asiat säädettyä.Olen ollunna ulkoisilla mailla-miten liittyä ja mitä etuja->siis SELKOKIELELLÄ?
Tuo on ihan totta.. jos ainoa pääasia ovat alennukset voi ihan hyvin jättäytyä mielestäni pois. Jos taas haluaa olla mukana kehittämässä .orgia, sen tapahtumia, sivustoa ja samalla tukea Smotoa sen toiminnassa motoristien hyväksi suosittelen liittymistä.Woe Witsi, kivahan se on, jos jotakin alennusta saa jäsenkortilla, mutta en minä ainakaan niiden etujen takia mihinkään yhdistyksiin, osuuskuntiin tai muihin yhteenliittymiin ole lähtenyt.Kyllä se on ollut kiinnostus siihen aiheeseen, mikä mukaan vie.![]()
![]()
En tiedä, mitä muut ajattelevat, mutta jos jotakin ry:tä olisin perustamassa, en kyllä kaipaisikaan sinne porukkaa vain joidenkin etujen tai alennuskuponkien toivossa! Jos ei aate sinänsä, yhteiset harrastukset tai vaikka toiminnan tukeminen jäsenmaksun verran kiinnosta, niin mitäpä sinne mukaan tunkemaan?![]()
![]()
Kuten Kaapin Jouni oli aikoineen Kekkoselle sanonut:Turhaa hommaa... mikään yksittäinen yhdistys ei saa alennusta kauppiailta sen enempää kuin yksityinenkään pienellä puhumisella.
Höh... sitte tää toimii vielä jossain jumalanseljäntakana -> helsingissä.
![]()
sanoi:Turhaa hommaa... mikään yksittäinen yhdistys ei saa alennusta kauppiailta sen enempää kuin yksityinenkään pienellä puhumisella.
Höh... sitte tää toimii vielä jossain jumalanseljäntakana -> helsingissä.
Anteeksi tyhmyyteni mutta tuo särähti korvaani. Oletko sinä sitten itse maksanut tämän foorumin kulut tähän asti? Siis tuon 100-200€/kk? Jos näin on niinEnsinnäkin.. Ry:n tilille kertyneitä varoja ei ole tarkoitus juoda eikä syödä kurkusta alas vaan näillä varoilla on tarkoitus on ensisijaisesti tarkoitus turvata www - sivuston olemassaolo.
Tämän sivuston palvelintilan kulut kaikkine tarvittavine systeemeineen liikkuvat 100 - 200 € / kk riippuen tietoliikennemäärästä, joka on viime vuoden aikana ollut jyrkässä kasvussa. Tästä johtuen mm. ei tahdo enään oma "persus" tätä kestää...
Onks henki nyt se etta Jysariinkin joutuvat ry:hyn kuulumattomat maksaa paasymaksua, vai mika?Eli just siksi tulee eteen se että jos olet aktiivinen jäsen, ja osallistut eri tapahtumiin, esim Jysäri, Tusari, rata ajot jne niistä taas saat MotOrg jäsenenä alennuksia, eli se €20 tulee aika nopeasti takaisin, jolloin tilanne on se että itseasiassa et ole "maksanut" mitään... Myöskin tulee eri yhteistyökumppanien erityis alennukset jotka ovat vain MotOrg jäsenille... sekä SMOTOn jäsen edut (laivalipuista, hotelleista jne).
The bottom line:
Jos olet aktiivinen Orggilainen ja moottoripyörilevä immeinen niin liittyminen kannattaa rahallisesti sekä henkisesti...![]()