• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mistä shoei xr-1000?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jape-85
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
helmetcity.co.uk:sta täytynee tilata! Oulussa tosiaan alkaen 435e ja grafiikoilla noin 500e.
eek.gif
Tilaan heti kaksin kappalein- emännälle kans! Kiitokset näistä tiedoista...
smile_org.gif

Heinolla näkyy olevan xr-1000 yksiväriset 359€ ja moniväriset 439€ tarjouksessa.Tampereella oli lisäksi XR-1000 Cutlass värityksellä 390€, noita tarttui itselle ja emännälle matkaan yhdet kappaleet. Päähän kypärä tuntuu nolanin jälkeen mukavalta, mutta kesä näyttää.

Katselin/kokeilin tänään kyseistä kypärää ja itseä hämää kypärän leukasuojan kapeus... Wanha Z-ONE on huomattavasti paremman tuntuinen kypärä muutenkin.

Onkos tämä xr-1000 miten hiljanen?
Entä jääkö suun eteen minkä verran tilaa?
Tähän saa whisper kitin 25e:lla, jonka sanotaan hiljentävän huomattavasti. Tuolta alareunasta voi kuunnella kitin kanssa ja ilman äänet

Itse tilasin sen nyt talvella, enkä ole vielä päässyt sitä sisäänajamaan, mutta tuntee kyllä jo sisällä vaikutuksen!

Itse ostin pyörän oston yhteydessä ja maksoin 399e kuviollisesta. Kauppana oli Kuhmon Laatukone, siellä osataan hieroa kauppoja!

e: euro

Itse kun ostin XR-1000, niin ostin tarkoituksella tosi tiukan ja kyllähän se muotoutu päähän äkkiä. Noh nyt kun kypärä on vimosen päälle sopiva, niin jos laittaa whisper kitistä sen kaula tiivistyksen paikoilleen, ei saa kypärää enää päähän hyvällä yrittämiselläkään. Whisperkitin leuka "verho" tosin auttoi autocomin säätämisessä, kun meinaili mikit aukeilla tuulesta. Eli jotain hyötyä kuitenkin.

Itse kun ostin XR-1000, niin ostin tarkoituksella tosi tiukan ja kyllähän se muotoutu päähän äkkiä. Noh nyt kun kypärä on vimosen päälle sopiva, niin jos laittaa whisper kitistä sen kaula tiivistyksen paikoilleen, ei saa kypärää enää päähän hyvällä yrittämiselläkään. Whisperkitin leuka "verho" tosin auttoi autocomin säätämisessä, kun meinaili mikit aukeilla tuulesta. Eli jotain hyötyä kuitenkin.
Itsellä vähän sama ongelma kyllä ton kitin kanssa ja ajelin viime kesän ilman tulppia kun ostin juuri sopivan kypärän niin ei vissiin sopinut ilmakaan kiertämään
cool.gif
Mutta kyllä se menee kitinkin kanssa, kun on kypärämyssy päässä ja vetää kiristysrimmeistä niin se vähän pistää kittiä kasaan korvien kohdalta.. Luulen, että vähän löystyy ajan myötä se kaula"suojus" ja menee helpommin päähän.

Onko tuo www.helmetcity.co.uk luotettava kauppa tilata? Ihan luottokortilla tarkoitus olisi kuitata.

Tämä hopeinen Camino olisi tarkoitus ostaa, tämän hetkisen kurssin mukaan hintaa n.367e.

Ja mikäs tuo "free gift" oikein on? Tulee kaupanpäälliseksi mukaan vai? Meinasin, kun tuossa myös saa sen visiirin valittua, niin onkohan perus kirkas visiiri. Miten muilla tuo menettely on tapahtunut?

Edit: Tuollahan se lukikin
blush.gif
Eli vaíhtoehtoina "Shoei Jacket" (Minkähänlainen mahtaa olla, kokemuksia?) Taikka Race Visor (Mitähän Race meinaa, onko tummennettu, vai mitä muuta eroa perus visiiriin?)

Helmetcity oli luotettava.
Eivät hyväksy ulkomaista luottokorttia - eli käytä PayBalia
tai maksa suoraan heidän tililleen.

Minä maksoin suoraan tilille ja lähettivät maksun saatuaan
potan minulle.

Kaikki meni ihan mallikkaasti.

En halunnut takkia kaupanpäällisiksi joten ottivat sen hinnassa
huomioon. Race-visiiri oli tumma, savu. Shoein oma varaosa.

BTW - UK:n hinta jäi puoleen verrattuna kotimaan hintoihin...

mimmonen tuo takki on minkä edukkaasti sais kypärän kylkiäisenä tilattua?
eli jos joku tuollasen on tilannut niin kuvaa kehiin.

just,en kyllä tollasta kehtaisi yleisellä paikalla päälläni pitää.
ehkä pimeässä autotallissa ihan jees
biggrin.gif

Tilasin itse tuolta muutama viikko sitten uuden visiirin.
65 €urodollaria maksoi mulle lähimpään postiin toimitettuna.

Back