• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mistä shoei xr-1000?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jape-85
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tarjouksessa näkyy vielä olevan mallit Caster TC1, TC2 ja TC5 hintaan 232€ + toimituskulut 26€ = 258€.

Onko muuten nämä aina pinlock-visiirillä?
Ite en ainakaan kyseisiltä sivuilta enää löytäny koko caster kypärää mut jokatapauksessa.
Tuli kypärä pinlock-visiirillä
Kyllä nuo mulle ainakin näkyvät. Avaa tästä linkki ja sitten Sort By: Price (low -> high) niin ovat siinä ylimpänä.

Tarjouksessa näkyy vielä olevan mallit Caster TC1, TC2 ja TC5 hintaan 232€ + toimituskulut 26€ = 258€.

Ite en ainakaan kyseisiltä sivuilta enää löytäny koko caster kypärää mut jokatapauksessa.
Kyllä nuo mulle ainakin näkyvät. Avaa tästä linkki ja sitten Sort By: Price (low -> high) niin ovat siinä ylimpänä.
Joo niinpä näkyykin. En vaan osannu etsiä. Suoraan ku menee kattoon fullface kypäriä ni ei näkyny. Mut hyvä et on tarjous vielä voimassa. Punnan kurssikin pikkuisen parempi tällä hetkellä, ku mitä ite tilasin.

Joo niinpä näkyykin. En vaan osannu etsiä. Suoraan ku menee kattoon fullface kypäriä ni ei näkyny. Mut hyvä et on tarjous vielä voimassa. Punnan kurssikin pikkuisen parempi tällä hetkellä, ku mitä ite tilasin.
Tilasin sittenkin täältä kun sattui löytymään yksivärisenä eikä nuo kirjavat oikein ole mun mieleen.

Edit: Perille tuli viikossa (17.7).

Nonni, tänään tuli Helmetcitystä tilaamani kypärät. Vajaan viikon kesti toimitus ja pelkkää positiivista sanottavaa kyseisen puljun toiminnasta. Kyllä kannatti tilata ulkomailta.
033102beer_1_prv.gif

Joo ei käyny XR1000 mun kupoliin,tuntui ihan jees tälleen kun 5min piti päässä ja otti pois mutta kun ekaa kertaa lähdin ajamaan niin kypärän reuna tai joku muu otti mulla tonne takaraivoon kiinni ja rupesi ajaminen olemaan yhtä tuskaa.

Siispä laitoin myyntipuolelle potan myyntiin,ostakaa jos ette viitsi briteistä itse lähteä tilaamaan:
Kliks

No nyt pitää kommentoida tänne ketjuun tuota Bikers Directiä. Tilasin sieltä kypärän ja visaa veloittivat välittömästi. Mitään muuta ei kuulunut paitsi "this is automaticly generated message..." tyyppinen viesti. Odottelin muutamia päiviä, ei kuulunut mitään. Laitoin mailia, ei vastausta. Laitoin lisää mailia, ei vastausta. Kahden viikon mailailujen jälkeen ilmoitin luottokuntaan että mikä on tilanne, ja laitoin lafkaan mailia että ilmoitus on tehty ja jotain pitäisi alkaa tapahtua, joko hyvitys kortin tilille tai sitten jotain tietoja siitä onko tilaus edes mennyt perille vaiko ei.

Eilen sitten tuli mailia että tilattua kypärää ei ole saatavilla, mutta kelpaako eri värinen, vähän kalliimpi samaan hintaan. Vastasin että kyllähän se kelpaa (luottokuntaa ei tuo nimittän hidasta, jos mitään ei ole todistettavasti tapahtunut ne hyvittävät ostotapahtuman määräajan umpeutuessa), ja ihme ja kumma, UPS-seurantatiedot tulivatkin postiin tänä aamuna. Joten vissiin sitten saan kypärän siltä kuitenkin.

Että ihan kitkattomasti ei kyllä ostokset sen lafkan kanssa ole sujuneet, ja toivottavasti takuuasioissa ei tarvi palata asiaan.

EDIT: Ja tiesittekö muuten että netistä tilatessa liikeellä on luottokunnan mukaan 30 päivää aikaa hoitaa tilaus? Ei tullut itsellä mieleen että oikeasti hyväksyttävä toimintatapa on veloittaa korttia, olla vastaaamatta mihinkään yhteydenottoon ja postittaa tuote vaikka vasta 29. päivän iltana. Mutta niin se vain on.

EDIT: Kypärä saapui tänään. Aikaa kului kaiken kaikkiaan kolme ja puoli viikkoa, ja suurin osa siitä kului siihen että Bikers Direct ei ottanut mitään kantaa koko tilaukseen eikä tehnyt asialle mitään. No, loppu hyvin, kaikki hyvin.

Back