Batmanninja
MotOrg ry jäsen
jlik sanoi:Näköjään voi sitä näyttää pelleltäkin goret päällä. Eiköhän ole ihan sama onko goret tai kokonahat päällä niin aina voi näyttää pelleltä. Täähän on ihan itestä kiinni miltä näyttää. Mua ei nykyään enää haittaa/mietitytä ollenkaan vaikka menisin kokonahat/goret päällä johonkin ostariin.
Joo mulle on kans aivan sama mitä muut miettii, saatan käydä yksosasessa vaikka museossa jos ei oo liian kuuma. Aika harvoin niistä on kuittia tullut.....kerran olin Saksassa sunnuntain MotoGP kisapäivänä vesisateessa katsomossa vermeet päällä (kun siellä ei ollut narikkaa) niin vieressä alko nuoret sakemannit pikku huuruissa vinoileen että taidat ukko ottaa tän katsomishomman ihan tosissaan kun on nahkat ja polvipalat paikoillaan...noh, selitin pojille, että heti kisan jälkeen huitasen Tukholmaan samalla istumisella, niin johan meillä löytyi yhteinen sävel ja mukava juttutuokio...
Oikeasti olen vain tavis, joka kertoo täällä mielipiteitään, vaikka tietää, että kaikki ei niistä pidä. Tietysti joskus kun saa tälläisiä vitun rakentavia kommentteja, jotka ei opeta mitään tai edes naurata, niin tulee mieleen, että löydä sinä oma Datsunisi ihan rauhassa

Sanottiinko jossain niin että vanteet liikkuu ja auto ei? Kysehän oli vaan siitä että mistä sen liikkeen helpoiten huomaa. Opetettiin jo autokoulussa aikoinaan.