Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jaket sanoi:Vielä pitäisi saada sellainen laukku joka on kylmälaukku. Sähköllä ja uretaanieristys. ylälaukku sopisi sellaiseksi.
Smurffis sanoi:Itellä vain reppu selässä. Nainen saa parin yön tarpeet pakattua tarvittaessa.
Reppuun on niin tottunut.
Toiseen reppuun mahtuu jopa embon paketti
Toinen reppu on hiukan pienempi.
Olen kuljettanut viherkasvejakin
Laukut eivät sovi mun imitsiin sportti pyörästä![]()
PoS sanoi:Tässä, kun prätkät on ilmestyneet sekä katukuvaan että Facebookiin, palasi yksi vanha kummastuksen aihe mieleen.
Miksi ihmeessä niin moni pitää laukkuja pyörässä käydessään vaikka torilla kaffella tai surauttamassa mutkateitä? Tuskin siellä mitään matkatavaroita tarttee.
Yksikin kaveri jutteli, että naapurin isäntä laittaa aina ekana laukut kiinni, sitte lähtee ajamaan. Kun tulee himaan, lykkää pyörän talliin ja ottaa laukut pois. Niissä on kuulemma aniharvoin mitään kamaa.
Mulle on ihan sama, mitä kukakin tekee, mutta tahdon ymmärtää, että miksi? Kertokaa.
jaket sanoi:Vielä pitäisi saada sellainen laukku joka on kylmälaukku. Sähköllä ja uretaanieristys. ylälaukku sopisi sellaiseksi. Tämä on väistämätön kehityskulku koska esim jenkeillä on mönkijän ritsillä aina kylmälaukku, sen takia, että on kylmää juomaa mukana ja eväät pysyy hyvässä kunnossa.
takaboxiin tehty kylmälaukku. Ilman sähköä tosin mut oluet pysyy kylmänä kemistä viitasaarelle asti kun pohjalla muutama kylmäkalle.Kaljakoria sinne ei mahdu, mutta joku neljä pinttiä menee vielä muiden kamojen jatkeeksi.

.

jlik sanoi:Samaa olen itekin ihmetelly, varsinki gessumiehet pitävät kaikkia kolmea laukkua kiinni.