usagi sanoi:Kauppareissut mopolla, reppu selässä, ei laukkuja pyörässä. No eihän sitä paljon voi kerralla ostaa ja aina ketuttaa ottaa kärry pikku ostoxiin kun kypärä täyttää ostoskorin.![]()
Sinkku ilmeisesti. No, otan osaa.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
usagi sanoi:Kauppareissut mopolla, reppu selässä, ei laukkuja pyörässä. No eihän sitä paljon voi kerralla ostaa ja aina ketuttaa ottaa kärry pikku ostoxiin kun kypärä täyttää ostoskorin.![]()

Tinde sanoi:Ei se sen kummempi ole kuin farmarivolvo ilman takaovia
seppo02 sanoi:Ihan varma en ole kumpi näyttää hölmömmältä ajella kolmella laukulla vaiko kyttyräpuvussa ja rälläkällä kulutetuilla polvipaloilla kymmenen kilometrin päähän nakkikiskalle. Molemmat jos tekee niin on Äijä!
Kotarikuski sanoi:Hmm, tosin volvo lienee ketterämpi...
B12 sanoi:Antaisko se jollekin vähän vähemmän amatöörimäisen kuvan? Että on oikea matkamotoristi, eikä mikään nurkissa kurvailija.
Joku pojan koltiainen paahtoi vasenta kaistaa ohi kyykkypyörällä. Oli t-paita päällä ja reppu selässä. Jalassa shortsit ja sandaalit.
Vähän pahalta tuntui katsoa, kun ei edes sivulaukkuja ollut mopedissa! 
marwec sanoi:Toi on ehkä totta toi respektin haku aloittelijoilla.
..vitsillähän minä, taidan kuulua niihin kioskin kiertäjiin.TheArska sanoi:Ei tuo aloittelijoihin rajoitu...
Itse myös huomannu että tosi motoristi ajaa joka vuosi kymppitonneja...muuten on kiskan kiertäjä...vitsillähän minä, taidan kuulua niihin kioskin kiertäjiin.
Edit.
Mutta kukin tyylillään, vai mitä. Ja vauhti korvaa "menetetyt" kilsat?![]()

Ite pidän kypärää varten takalaukkua ainoastaan. Ei tartte jättää tankoon tai kantaa mukana.

senex52 sanoi:Merkilliseksi menee keskustelu. Tämä foorumi on ollut tähän asti hyvin fiksu ja suvaitseva, kaikki saavat tehdä omalla tyylillä. Miksi tämä laukkuasia nyt kiristää ?
Joe sanoi:Reppu on kyllä ihan hanurista, en suostu ottamaan selkään ennen kuin on ihan pakko.