• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Miksi aina sporttipyörä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Puksuttaja
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kummasti ne hel**tin tiukat nahkapuvut kiinnostaa kyykky-kuskejakin eli samaa seurakuntaa. Huvittaa katella huoltiksella kun "rossit" saapuu kahville, hyvä kun pääsee mopon päältä pois
biggrin.gif
biggrin.gif

Ja mitä kulkuneuvoihin tulee, niin neljä sylinteriä on autossa liian vähän ja pyörässä liikaa.
...Intruder on homosohva....
biggrin.gif

biggrin.gif
Synnytystuoli. Jalat levällään ja kädet kahvoissa kiinni, ponnista ponnista, kyllä se tankki sieltä pullahtaa.
tounge.gif

Oikeasti, ihan sama mulle millä kukin ajaa. Pääasia, että mieluisa peli on löytynyt. Harrastuksesta tässä pääasiassa on kyse, vaikka työmatkat toki ajan mopottimella mieluummin kuin autolla. Siis muutkin työmatkat kuin kotoa toimistolle.

biggrin.gif
Synnytystuoli. Jalat levällään ja kädet kahvoissa kiinni, ponnista ponnista, kyllä se tankki sieltä pullahtaa.
tounge.gif

Oikeasti, ihan sama mulle millä kukin ajaa. Pääasia, että mieluisa peli on löytynyt. Harrastuksesta tässä pääasiassa on kyse, vaikka työmatkat toki ajan mopottimella mieluummin kuin autolla. Siis muutkin työmatkat kuin kotoa toimistolle.
....näinhän se oikeesti on...ja mun sedälläkin on Intukka ja yhellä toisella vanhalla äijällä jonka tunnen hyvin....ne on niin vanhoja, ettei ne pysty oleen muna asennossa...muijja hoitaa kuulemma työt kotona
062802jumpie_prv.gif

Mutta kun mennään kyykyllä muna-asennossa nahkapuku palleja puristaen kolmattasataa niin siinä se hienous onkin...
Juu, ja sitten kun vedät lepikkoon, niin kuoriudut sieltä keväällä kuin perhonen?
..aivan varmaan jos menee näillä liukkailla ajelee....mutta toista se on kevvääämmällä...sillon on munat kuoriutuu...ja ojan reunat kukkii...terälehdet aukee...puistot suorastaan sykkii elämää....
cool.gif

Jokainen tyylillään... Ei sillä pyörällä ole väliä, jos nauttii ajamisesta sillä pelillä jonka on hankkinut.

Mitä tulee BMW:hen, niin hintatasot varmaan ainakin vaikuttaa jonkin verran. Japsipyörät kun vaan on niin halpoja Suomessa verrattuna muihin.

Kummasti ne hel**tin tiukat nahkapuvut kiinnostaa kyykky-kuskejakin eli samaa seurakuntaa. Huvittaa katella huoltiksella kun "rossit" saapuu kahville, hyvä kun pääsee mopon päältä pois
biggrin.gif
biggrin.gif

Ja mitä kulkuneuvoihin tulee, niin neljä sylinteriä on autossa liian vähän ja pyörässä liikaa.
Joku on katsos kertonut kyykkykuskeille miksi sellainen pirun kireä nahkapuku on hyvä olla päällä. Sinä saat ajaa nahkaliivissä ja raybanit päässä niin paljon kun tahdot. Moikkaan silti. Tosin vain jos riittävän monta kaistaa on välissämme.

Niin ja unohtui mainita.. Musta tuntuu että custom-kuskeissa on ihmeen paljon **moja. Kummalista sellainen kiintymys nahkavermeisiin ja hapsuihin yms myös muulloinkin kuin ajellessa  
omg.gif
Customkuskeja olemme nimittäneet tämän "koristeluinnon" takia jo pitkään "rekvisiitta-motoristeiksi"  
biggrin.gif
 Niin paljon on kaikennäköistä ketjua, hapsua ja huivia, että moottoripyöräily tuntuu olevan sivuasia. Ei mikään ihme kun tietää minkälaiset ominaisuudet customeissa on, eli sitä pitää paikata muulla "oheis-hömpötyksellä"  
wink.gif

033102beer_1_prv.gif
062802moto_prv.gif
Meneppä kertomaan toi jollekin oikeelle Helvetin enkelille
Kukaseo? Meinaatko että löytyisi elämän kumppani?
Kerro Sinä. Minä kun oon hetero  
biggrin.gif
Jaa a... Ei oo tullu kysyttyä... Mutta miksi olet laittanut hymiön hetero vakuuttelusi perään?
Jaa miksikö - eikö saisi olla iloinen kun on hetero??

ps. TPM - eiköhän nämä offtopic-jutut jo riitä - heteroja kun ollaan...

biggrin.gif
biggrin.gif

Joku on katsos kertonut kyykkykuskeille miksi sellainen pirun kireä nahkapuku on hyvä olla päällä. Sinä saat ajaa nahkaliivissä ja raybanit päässä niin paljon kun tahdot. Moikkaan silti. Tosin vain jos riittävän monta kaistaa on välissämme.
Harmi ettei niitä kaistoja löydy tarpeeksi, ainakaan suomesta
033102ass_1_prv.gif

Voit rauhassa ajella siinä nahkapuvussas ei paljon "pelle rossit" kiinnosta. Miten se tiukka puku voi muka olla mukava... hauskinta kun jotkut sulloutuu pari numeroa liian pieneen pukuun...

On mullakin nahka rotsi ja housut, sillä erolla että niitä on mukava pitää päällä.

Otsikkoa mukaillen.
Miksi ei?
Yhden kauden ajaneena ja ollenkan kyykyn päällä istuneena sanoisin, että Suomen kesä on liian lyhyt, ajoi sitten millä tahansa.
(totta kai sitä voisi kyykkyä kokeilla, jos joku vain uskaltaa tarkota.)
PS. HD ei ole homosohva....
062802moto_prv.gif
thumbs-up.gif
Toisin sanoen kukaan ei ole koskaan uskaltanut sanoa että HDTV vai mikä ADHD:ä homosoffaksi.
On mullakin nahka rotsi ja housut, sillä erolla että niitä on mukava pitää päällä.
Eikös kaikilla useimmiten ole?
Tosin oikea termi on iho ja väliin tulee pilkku. *,nus, ,nus*

Kaksi kesää kyykyllä ja sit meni vaihtoon. Nyt tilalle tulossa huomattavasti pystymmällä ajoasennolla varustettu kotari.

Taas irtos hyvät naurut, kun tätä thrediä lukas.
062802jumpie_prv.gif

Joku taisikin edellisellä sivulla julistaa "Minä taas en ymmärrä miksi..." Mä kattosin, että tässä ollaan asian ytimessä!

Mulle ei oo koskaan ollu vaikeeta ymmärtää, että eri ihmiset pitää eri asioista. Miksi se on joillekin edelleen niin kovin vaikeaa
tounge.gif

Itse omistaisin mielellään yhden kutakin laatua, ja ajelisin säiden ja fiiliksien mukaan, mutta siihen ei vielä lompakko taivu, joten tyydyn yhteen
062802moto_prv.gif

JATKakaa!

Back