Helpotan tuskaasi kun kerran apua pyydät.Selitäppäs, magna, minulle tietämättömälle, että mitenkä se sun matkapyörä oikein määritellään? Onko minulla siis matkapyörä, kun useamman tuhatta kilometriä tulee veivattua kesässä ympäri kotomaata ja joskus käyty oikeen ulukomaellakin? Vai olisko tuo sittenkin semmonen tusinahomokyykky, kun tulee ajettua rataakin ympäri vähän perkeleesti? Kauheaa tämä epätietoisuus, olenko siis mies vaiko kyykkyhomo?![]()
br, Mikko
Homo olet, mutta kaapissa vielä
Ok, kiitos.
Mitä minun pitää nyt tehdä, joko A) päästäkseni ulos kaapista, tai B) parantuakseni tästä rutosta? Parannunko jos hankin jonkun ylipainoisen ja alitehoisen kaksipyöräisen taunuksen?
br, Mikko[/QUOTE]
Älä huoli homppeli hyvä. Astu reilusti ulos kaapista sillä tuohon ei ole parannuskeinoa. Jatka rauhassa mopottimellasi ajelua perse pystyssä sillä jalat edellä ajavien joukkoon sinusta ei yksinkertaisesti ole.
Itseasiassa olet hyväntekijä etkä mikään pahis. Viethän toivon mukaan mennessäsi toisenkin munallisen version ihmisistä pois meidän heteromiesten metsästysmailta.
Kiitos siitä