Herää ny jo pahvi.Eli tonnisella ei voi sun mielestä oppia ajamaan? Entäs kuristetulla tonnisella, tai sellaisella tonnisella, jossa on progressiivisesti kääntyvä kaasukahva?Juu, niin sanoin ja pitää myös paikkansa. Teho-erolla osaava kuski taikoo aika paljon eroa lyhyelläkin suoralla 600:seen nähden.sanoi:Mun mielestä siinä on enemmän munaa kun / jos ajaa 600:lla tonaria 6-0 pataan ja kuittaa jarruissa ohi tms. Hauskuutta tuo juuri se jos / kun pääsee tonarikuskeja nöyryyttämään. Siinä on kuule iso hymy kypärän sisällä siinä kohtaa. Kokeile niin ymmärrät mitä tarkoitan, vai etkö osaa 600:lla ajaa?
Noh noh, itse juuri aiemmin sanoit että osaavissa käsissä tonninen on nopeampi kuin kusianen. Eli jos kusiaisella ohitellaan niitä tonnareita niin eikös se vika ole silloin tonnarin kuskeissa eikä pyörässä. Sitä vaan että harvemmin ainakaan itse suurtakaan nautintoa saan itseäni huonompien voittamisesta![]()
Ihan ensimmäisenä pitää vain oppia ajamaan, oli kyseessä kumpi laite tahansa.
Kuten Jannmann jo aikaisemmin totesi niin koko topic oli alkujaan _vain_ 600 cc3 laitteista, Earthend ei kysyny muistini mukaan mitään tonareista? Jotkut ne tonarit vaan tähänkin mukaan tunki...
En ole missään sanonut etteikö sillä voisi oppia ajamaan. Nyt on ollut kyse siitä millainen laite olisi aloittelijalle paras vaihtoehto siihen opetteluun, alkujaan oli kyse siitä mikä 600 cc3 laite olisi maukkain.
Sulla taitaa iso hihna luistaa jo aika pahasti...