Näkemyksiä on erilaisia ja eteenpäin pääsee useammallakin tavalla.
Itse olen sitä mieltä että oppiminen on helpompaa, nopeampaa ja täysvaltaisempaa kun kalusto on kunnossa. Tässä tapauksessa siis suosittelen pyörää jossa jalkasi yltävät kunnolla maahan. Sitten myöhemmin kun olet sinut matalan pyörän kanssa voit kokeilla uudestaan korkeampaa jos haluat.
Jos taas väkisin jäät puristamaan liian korkean pyörän kanssa "kun kaikki sanoo niin" voi koko pyöräily ruveta maistumaan p**kalta ja mahdollisesti pyörän manuaalikäsittely jää loppuiäksesi pakolliseksi pahaksi jonka kanssa sitten jotenkuten opettelet tulemaan toimeen.
Pyöräilystä voi ihan oikeasti nauttia, sopiva pyörä vaan alle
Itse olen sitä mieltä että oppiminen on helpompaa, nopeampaa ja täysvaltaisempaa kun kalusto on kunnossa. Tässä tapauksessa siis suosittelen pyörää jossa jalkasi yltävät kunnolla maahan. Sitten myöhemmin kun olet sinut matalan pyörän kanssa voit kokeilla uudestaan korkeampaa jos haluat.
Jos taas väkisin jäät puristamaan liian korkean pyörän kanssa "kun kaikki sanoo niin" voi koko pyöräily ruveta maistumaan p**kalta ja mahdollisesti pyörän manuaalikäsittely jää loppuiäksesi pakolliseksi pahaksi jonka kanssa sitten jotenkuten opettelet tulemaan toimeen.
Pyöräilystä voi ihan oikeasti nauttia, sopiva pyörä vaan alle

)
Tällänen persjalkanen tunari selviää mainiosti sen kanssa peruselämää, paino jää 200 kiloon ja ulkonäköä voi muutella mielensä mukaiseksi enkä mä sillä oo jäänyt jalkoihinkaan. Tuolla mimmikeskustelussa on kuvia mun minin muutoksesta (joka on kyllä aavistuksen kesken vielä kun etsinnässä on mieleinen valomaski...). Treeniä ja kilometrejä vaan, niillä se suttaantuu!
Täällä oli jossain oikein ketju tuosta paikallaan kaatamisesta, sitä kun vähän lueskelee niin huomaa että sellasta sattuu, kokeneillekin.