• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mallikartoitus tännekin (Yamaha)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Yamaha1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
RD 350 YPVS -85, ajettu bauttiarallaa 54 000. Nyt täysrempassa, kesällä baanalla
inlove.gif

Vihdoinkin!!  
062802jumpie_prv.gif

Ensi viikolla tulossa Yamaha R6 vm. 2002 kaikilla herkuilla...ja sininen väritykseltään tietenkin
inlove.gif

Voi elämä tätä kevään odottamisen tuskaa  
062802moto_prv.gif

Kävin muutama kuukausi sitten hankkimassa itselleni yamahan ja liikkeessä odottaa kevättä ja noutoa vuoden 2004 R6. Mittarissa kilometrejä nolla, eli ylivuotinen tuli hankituksi. Ja värinä on mikäs mu kuin sininen
inlove.gif

Kevättä odotellessa
033102beer_1_prv.gif

Ai niin. Ja kyseessä on ensimmäinen moottoripyöräni
062802moto_prv.gif

BT 1100 Bulldog vm. 2003  n. 5000 km. mittarissa  
cool.gif

Niin tosiaan, ensimmäinen pyörä, mut vaihtoa en ole kyllä suunnitellut. Joskus tulevaisuudessa ehkä joku super duke henkinen... iso twini ja naku enivei (vaikka puuttuvista(?) tehoista huolimatta. Ei mitn muovikaukaloita tänne.

Tuoreena orggilaisena arvelin aloittaa sulautumisen joukkoon ja kertoa omasta moposta sen verran että FJ 1100 -84 menee nyt itsellä viidettä vuotta, mittarissa on 129 tkm. Luotan jammun tekniikkaan ja päätin ajaa niin pitkään kuin kone pyörii, jos en uutta hanki sitä ennen. Näillä vehkeillä on ajettu ihan huimia kilsoja ilman suurempia remontteja mutta jarrut ei ole häävit nykypyöriin verrattuna..

FZ 750 -93 mittarissa 90000, Tuntui ihan hyvältä peliltä siihen asti kun erehdyin kokeileen tonnifasua, ehkä sellanen ensi kesänä
inlove.gif

Meikäläisel o fzs1000-04...kilometrejä kertyny semmoset 10tuhatta..niin ja tosiaan vast heinäkuus sen sain.

sport05.gif

hmm..mut yhteensä n.18tkm tul satulas istuttuun viime kesänä,jos siis kuussatasel ajetut kilometrit tohon ynnää
blush.gif

Bulldog vm. 2003. Ajettu noin 10tkm. Paljon rakennettu ja vähän viritetty. Pyynikillä nähdään
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Harmaa rykkönen, vm 04, noin 4000 km mittarisa. Muutoin vakio, mutta takajalkatapit poistettu ja poikamiesboxi takamatkustajan istuimen tilalla.

R1 jää meillä vähän vähille ajoille kun waimo käy toisessa pitäjässä töissä ja itse ajelen enemmän DRZlla.

Tänään hankittu Rexin rinnalle kulttipyörä ja "Super Single" eli Yamaha SRX600 vm. -86!  
062802jumpie_prv.gif
Nätti ku mikä ja todella upea ääni! Mittarissa 45tkm, mutta mitäpä siitä ku pyörä on loistavassa kunnossa!

xj600n -94, ajettu 36t joista ite 7t viime kesänä, jotain pientä räpellystä olen putkiston kanssa harrastanut, eikä muutenkaan pyörä ole ilman huomiota jäänyt talven aikana.

1.3. Tilasin FZS 1000:n harmaana (=väri, ei maahantuonti). Mielenkiinnolla ootan kesää, jotta pääsee vertailemaan edelliseen mopoon, joka oli muuten pirskaleen hyvä.

Moron !
Viides Fj 1200:n tulossa Italiasta, vm-92. Saas nähdä mitä saa
postimyynnistä netin kautta (www.moto.it) Yksi 1000 exup
oli välissä, mutta vaimo ei tykkää istua polvet korvissa.

Ensinmäisen FJ:n ostin Suomesta, loput olen uittanut itse.
Ilman pettymyksiä, tähän asti. Käytetyssä FJ:ssä hinta /
laatusuhde minusta kohdallaan.
talktohand.gif

Oon varmaan jo aiemmin kertonu, mutta kun ei varmaksi muista pitää kertoa taas, eli R6 väriltään sininen ja vm. on 2000 ja kohta se tahtois taas tielle
062802jumpie_prv.gif
inlove.gif

Back