Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Kävin muutama kuukausi sitten hankkimassa itselleni yamahan ja liikkeessä odottaa kevättä ja noutoa vuoden 2004 R6. Mittarissa kilometrejä nolla, eli ylivuotinen tuli hankituksi. Ja värinä on mikäs mu kuin sininen
Kevättä odotellessa
Ai niin. Ja kyseessä on ensimmäinen moottoripyöräni
Niin tosiaan, ensimmäinen pyörä, mut vaihtoa en ole kyllä suunnitellut. Joskus tulevaisuudessa ehkä joku super duke henkinen... iso twini ja naku enivei (vaikka puuttuvista(?) tehoista huolimatta. Ei mitn muovikaukaloita tänne.
Tuoreena orggilaisena arvelin aloittaa sulautumisen joukkoon ja kertoa omasta moposta sen verran että FJ 1100 -84 menee nyt itsellä viidettä vuotta, mittarissa on 129 tkm. Luotan jammun tekniikkaan ja päätin ajaa niin pitkään kuin kone pyörii, jos en uutta hanki sitä ennen. Näillä vehkeillä on ajettu ihan huimia kilsoja ilman suurempia remontteja mutta jarrut ei ole häävit nykypyöriin verrattuna..
xj600n -94, ajettu 36t joista ite 7t viime kesänä, jotain pientä räpellystä olen putkiston kanssa harrastanut, eikä muutenkaan pyörä ole ilman huomiota jäänyt talven aikana.
1.3. Tilasin FZS 1000:n harmaana (=väri, ei maahantuonti). Mielenkiinnolla ootan kesää, jotta pääsee vertailemaan edelliseen mopoon, joka oli muuten pirskaleen hyvä.
Moron !
Viides Fj 1200:n tulossa Italiasta, vm-92. Saas nähdä mitä saa
postimyynnistä netin kautta (www.moto.it) Yksi 1000 exup
oli välissä, mutta vaimo ei tykkää istua polvet korvissa.
Ensinmäisen FJ:n ostin Suomesta, loput olen uittanut itse.
Ilman pettymyksiä, tähän asti. Käytetyssä FJ:ssä hinta /
laatusuhde minusta kohdallaan.
Oon varmaan jo aiemmin kertonu, mutta kun ei varmaksi muista pitää kertoa taas, eli R6 väriltään sininen ja vm. on 2000 ja kohta se tahtois taas tielle