Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sen verran tulee näitä viestejä ja sivunvaihtoja, että lainaan myös kuvan. Olen samaa mieltä, että muutamassa kohdassa jopa videolla homma menee överiksi. Yksi niistä tuossa. Monestikohan näitä tapahtuu sitten irl... En minäkään pidä siitä ikävästä tunteesta kun ei oikein tiedä tuleeko vastaantulija keulaan vai ei. Pitää miettiä voiko vaan väistää vai lyökö jarrut pohjaan. Mukava herättää takapenkillä nukkuvat lapsetkin huutamaan kun se äkillinen -1G ei sulaudu uneen. Ohitettava ajoneuvokin blokkaa pienen ihmisen suojatien läheltä helposti. Ne on vähän huonoja paikkoja ohittaa - varsinkin sladitellen.sky sanoi:![]()
Mä en ainakaan halua, että kukaan vastaantulija leikkii mun edessä tuollalailla.Ja ihan turha verrata normaalia siistiä ohitusta driftailuun vastaantulijan kaistalla.

JaZZo sanoi:[video=vimeo;38513400]http://vimeo.com/38513400[/video]
Tuossapa lisää tuomittavaa niille ketä etupyörän roikottaminen ahdistaa. Kuusaan veijarit siellä pörrää kanssa. Filmi ei ehkä sovellu tosikoille ja huumorintajuttomille mielensäpahoittajille.
Kattokaapa ite onko tuossa tuttua kuvamateriaalia mitä täällä ja youtubessakin on.![]()
mjtee sanoi:Muun liikenteen seassa on aina huono idea bomberoida. Voihan se tuntua kivalta, mutta aina joku vetää herneet pienestä tai isommasta syystä. Muiden ärsytys ei yleensä koskaan johda mihinkään hyvään. Varmimmin jonkin sortin sopu säilyy, kun edes yrittää harrastaa piilossa. Ei sekään takaa sitä, etteikö aina jotain viherpeippoa "¤tuta, mutta vähempi parempi.
Mitä sitten itse bomberointiin tulee. Hienoa hommaa ja osaajia nämäkin kaverit ovat. Paikka ja aika on vain välillä väärä.

Z-man sanoi:mutta mites jos kadulla kävisi vastaavaa?

Z-man sanoi:Tässä vähän toisen kyseessä olevan herran suoritusvarmuutta tältä kesältä: http://www.youtube.com/watch?v=A48CsjrW6mU&feature=player_detailpage#t=172s
mico sanoi:Asiaan; niin kauan on kivaa kunnes joku kuolee, sitten ei oo kivaa kellään vaan vituttaa ku oravaa jäätynyt käpy... kannattaisi miettii haluaako kantaa sitä taakkaa mukanaan loppuelämänsä - kaikki ei halua eikä jaksa ja sen kaikki tietää miten siinä sitten lopuksi käy.
. modein kannat tullut hyvin itselle ja luultavasti helvetin monelle myös