• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

M.A.D Kuusaan henkilökuva

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rockster
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei se keskiverto kukkahattua vaivaakaan mutta joku roti liikenteessäki. Ehkä tommonen edustaa sellasta minä minä minä kulttuurin huippua missä tavallisillä ihmisillä hieman karahtaa.

Osaahan ne ajaa ja hienonnäköstä meno on. Rajotinta vasten kierrokset illalla keskustassa aika moni muukin pääsee osallistumaan hauskanpitoon.

sky sanoi:
MAD.jpg

Mä en ainakaan halua, että kukaan vastaantulija leikkii mun edessä tuollalailla. :vi**ttaa: Ja ihan turha verrata normaalia siistiä ohitusta driftailuun vastaantulijan kaistalla.
Sen verran tulee näitä viestejä ja sivunvaihtoja, että lainaan myös kuvan. Olen samaa mieltä, että muutamassa kohdassa jopa videolla homma menee överiksi. Yksi niistä tuossa. Monestikohan näitä tapahtuu sitten irl... En minäkään pidä siitä ikävästä tunteesta kun ei oikein tiedä tuleeko vastaantulija keulaan vai ei. Pitää miettiä voiko vaan väistää vai lyökö jarrut pohjaan. Mukava herättää takapenkillä nukkuvat lapsetkin huutamaan kun se äkillinen -1G ei sulaudu uneen. Ohitettava ajoneuvokin blokkaa pienen ihmisen suojatien läheltä helposti. Ne on vähän huonoja paikkoja ohittaa - varsinkin sladitellen.

Muun liikenteen seassa on aina huono idea bomberoida. Voihan se tuntua kivalta, mutta aina joku vetää herneet pienestä tai isommasta syystä. Muiden ärsytys ei yleensä koskaan johda mihinkään hyvään. Varmimmin jonkin sortin sopu säilyy, kun edes yrittää harrastaa piilossa. Ei sekään takaa sitä, etteikö aina jotain viherpeippoa "¤tuta, mutta vähempi parempi.

Mitä sitten itse bomberointiin tulee. Hienoa hommaa ja osaajia nämäkin kaverit ovat. Paikka ja aika on vain välillä väärä. Siitä nyt vain joutuu kantamaan vastuun. Meille muille tässä keississä on ehkä hyvä vinkki siitä, mitä kannattaa tehdä ja mitä ei kannata. Tai pikemminkin missä.

Toivon kylläkin, ettei tässä ehdottomiin tuomioihin tarvitse mennä. Jos tavoite on vain estää katubomberointi Kouvolan seudulla ja tehdä varoittava esimerkki muualle Suomeen niin siihen on muitakin keinoja. Pyörän takavarikko, kortin menetys ja ehdollinen tuomio esim.

[video=vimeo;38513400]http://vimeo.com/38513400[/video]

Tuossapa lisää tuomittavaa niille ketä etupyörän roikottaminen ahdistaa. Kuusaan veijarit siellä pörrää kanssa. Filmi ei ehkä sovellu tosikoille ja huumorintajuttomille mielensäpahoittajille.

Kattokaapa ite onko tuossa tuttua kuvamateriaalia mitä täällä ja youtubessakin on. :ohmy:

JaZZo sanoi:
[video=vimeo;38513400]http://vimeo.com/38513400[/video]

Tuossapa lisää tuomittavaa niille ketä etupyörän roikottaminen ahdistaa. Kuusaan veijarit siellä pörrää kanssa. Filmi ei ehkä sovellu tosikoille ja huumorintajuttomille mielensäpahoittajille.

Kattokaapa ite onko tuossa tuttua kuvamateriaalia mitä täällä ja youtubessakin on. :ohmy:

Hienoa ajotaitoa, osaisiki viedä noin mopoa.. Mutta ei tuu ketään vastaan parkkiksella, siinä ero. Parhaita mopovideoita mitä oon nähny

Hienosti hemmot vetää. Kyllä mää nyt niin mieleni pahoitin, kun ei itsellä pallit riitä moiseen. Mielellään näkisi liikenteessä edemmänkin noin taitavia suorituksia. :respect:

mjtee sanoi:
Muun liikenteen seassa on aina huono idea bomberoida. Voihan se tuntua kivalta, mutta aina joku vetää herneet pienestä tai isommasta syystä. Muiden ärsytys ei yleensä koskaan johda mihinkään hyvään. Varmimmin jonkin sortin sopu säilyy, kun edes yrittää harrastaa piilossa. Ei sekään takaa sitä, etteikö aina jotain viherpeippoa "¤tuta, mutta vähempi parempi.

Mitä sitten itse bomberointiin tulee. Hienoa hommaa ja osaajia nämäkin kaverit ovat. Paikka ja aika on vain välillä väärä.

Peukkua tälle :thumbup:

Ja samaa mieltä siitäkin, että nimismieheltä karkasi mopo käsistä, kun näin paljon käytti resursseja näiden "suurrikollisten" metsästämiseen. Kohtuus siinäkin pitää olla. Eikä oikeusvaltiossa oikeasti voi ketään tuosta istumaan laittaa. Toki tuossa jutussa oli vain yksi näkemys asiasta...

Mutta anyway: onkohan nyt kuitenkin niin, että kaikkia v*#uttaa se, että pyörät on tallissa. Tää keskustelu on nimittäin välillä karannut ihan suhteettoman aggressiivisiin mittasuhteisiin - ainakin mun mielestä. Mutta on välillä ollut ilkeän hauskaa lukea kuinka tyypit ragee... Kierrokset on olleet välillä ihan rajoittimilla asti.
:grin:

Jos mä ajan kukkahattu päässä autolla ja nyppylän jälkeen edessä on moottoripyörä poikittain takarengas savuten. Kuinka voin tietää onko kyseessä paniikkijarrutus vai driftaus. Jos väistän ojaan ja kun bommittaja häviää paikalta joudun itse maksamaan "aiheuttamani" vahingon. Tuossa bommitusvideossa vedettiin törkeästi taajamassa punaisia päin suojatien eteen pysähtyneen ajoneuvon ohi. Onneksi auton edestä ei tullut vihreään jalankulkuvaloon luottavaa pientä koululaista...
Toivottavasti luonto karsii ko. bommittajat tieliikenteen seasta eikä heidän mahdollisia uhrejaan...
:hanuria:

Viimeksi muokattu:
Ennen sladiteltiin autoilla talvet. Nyt kun takapotkut on jo katoava luonnonvara, niin sladitellaan sitten moottoripyörillä. Sladittelun ja kitinän määrä on vakio. Kitinän vain tavoittaa useamman henkilön nykyisen tietoyhteiskunnan ansiosta.

Taitavasti heput vetää. Liikenteen seassa tehtäväksi mielestäni ko temppuilu ei kuitenkaan sovi.

Luultavammin org.- letka- ajelut ovat saattaneet enemmän kuitenkin porukkaa sairastuvalle kun noiden heppujen vetely. Pitäisikö naurettavat letka- ajelut siis kieltää :p

Tuli aika rankalla kädellä siivottua Off-topicia tästä ketjusta.

Yritetään pitää tää ketju enemmän asialinjalla, niin ei tartte käyttää ABLOY:n tuotteita tähänkin viestiketjuun.

Oikea paikka avautua moderoinnista -> Risuja ja ruusuja moderoinnista.

Asiaan; niin kauan on kivaa kunnes joku kuolee, sitten ei oo kivaa kellään vaan vituttaa ku oravaa jäätynyt käpy... kannattaisi miettii haluaako kantaa sitä taakkaa mukanaan loppuelämänsä - kaikki ei halua eikä jaksa ja sen kaikki tietää miten siinä sitten lopuksi käy.

Tässä asiassa olen kukkahattu ja ylpeä siitä. Perusteluja edellisissä viesteissä.

Herrat bomperit ampuvat itseään peukaloon aivan kuin amerikkalainen maailmanlopun odottaja.

Kyllä vissiin poliisit ensin on koittaneet lievempiä keinoja tuohon ajamiseen, mutta jos ei uskota niin lisätään

resonanssia.

mico sanoi:
Asiaan; niin kauan on kivaa kunnes joku kuolee, sitten ei oo kivaa kellään vaan vituttaa ku oravaa jäätynyt käpy... kannattaisi miettii haluaako kantaa sitä taakkaa mukanaan loppuelämänsä - kaikki ei halua eikä jaksa ja sen kaikki tietää miten siinä sitten lopuksi käy.

Viddu mitä saissee, tällaiset jumalasta seuraavien itsestäänselvyydetkö täällä sitten saavat palstatilaa, selvää poliitikon ainesta.

Itse asiasta olen sitä mieltä että taajamissa tykitykset ovat munattomien hommaa.

modet voisi tänkin pistää lukkoon kiltisti niinku muitakin pistänyt, ku enempi vääntöä alkanut tulee asioista niin luuta käy viuhaan tahtiin :) en viitsi sanoa enempää vaikka ei pelota tän sivun spammit / haittaisikaan yhtään :häähää: . modein kannat tullut hyvin itselle ja luultavasti helvetin monelle myös :paikallatuulee:

Joopa joo aikani treadia sivusta seuranneena ja poppareita nauttineena avaan niukan sanaisen arkkuni, propsit topicin kaiffareille :thumbup:, oon kade ku en ite osaa "vetää" poikain tavalla. Näitä kaiffareita seurannu täällä webin ihmeellisessä maailmassa. Kyllähän tälläsesta AINA syntyy tätä kukkahattuilua ja kait sekin lienee suotavaa...mut MUN mielestä jätkät vetää hienosti...joo ja te jotka "aatteleppa jos ois ajanu sun" tms päälle niin...aivan sama.

Eli eipä ollu paljo asiaa kuiteskaan, lisää Poppareita, Kiitos:hanuria:

Back