Ja jeesustelu senkun jatkuu.
Ehdollinen tuomio ei merkkaa mitään jos malttaa käyttäytyä sen ehtoollisen ajan.
Oikeasti kuka täällä on hakemassa johonkin valtion top secret virkaan ?
Ei kukaan.
Poliisiksikin pääsee vaikka ois mukulana mokaillut.
Itsekkin joskus junnuna mietin poliisin uraa muta palkka oli/on surkean pieni suhteessa työhön.
Nykyään suurin osa valmstuu poliisikoulusta kortistoon.
Ei mulla mitään oo poliiseja vastaan ja varmaan rankkaa duunia.
Vituttaa aina kun sakon saa tai putkasta herää mutta yleensähhän se on ihan oma syy kun näin käy.
En voi ajatella että itellä riittäis motivaatio roudata housuun kusseita puliukkoja laitokselle tai kuunnella kännisten urpojen selityksiä kun maailma on niin julma kun setä löi nenään (kun kännissä vittuilin sille ja puristin sen muijaa perseestä)
Mun mielestä pollareille pitäis jakaa palkankorotuksia ei budjettileikkauksia.
Ehdollinen tuomio ei merkkaa mitään jos malttaa käyttäytyä sen ehtoollisen ajan.
Oikeasti kuka täällä on hakemassa johonkin valtion top secret virkaan ?
Ei kukaan.
Poliisiksikin pääsee vaikka ois mukulana mokaillut.
Itsekkin joskus junnuna mietin poliisin uraa muta palkka oli/on surkean pieni suhteessa työhön.
Nykyään suurin osa valmstuu poliisikoulusta kortistoon.
Ei mulla mitään oo poliiseja vastaan ja varmaan rankkaa duunia.
Vituttaa aina kun sakon saa tai putkasta herää mutta yleensähhän se on ihan oma syy kun näin käy.
En voi ajatella että itellä riittäis motivaatio roudata housuun kusseita puliukkoja laitokselle tai kuunnella kännisten urpojen selityksiä kun maailma on niin julma kun setä löi nenään (kun kännissä vittuilin sille ja puristin sen muijaa perseestä)
Mun mielestä pollareille pitäis jakaa palkankorotuksia ei budjettileikkauksia.