• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Long way down

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nomad
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko kukaan ennakkotilaaja saanut jo DVD:tä?
Ei oo näkyny.
confused_orig.gif

Nyt on kirja luettu. Ihan mukavaa lukemista, mutta vähän tuntui oudolta lukea kirja ennen kuin on nähnyt pätkän telkkarista.

Torstaina tuli sähköposti, että DVD:t on postitettu, joten kohta pääsee aloittamaan LWD-maratonin.

Ausseista tilasin EzyDVD:stä tuon DVD:n. Lähtee kuulemma huomenna 4.12. tulemaan ja maksoi postikuluineen noin 18 euroa.
Ezy on edelleenkin parhaita DVD-kauppoja netissä ja paketit tuli ainakin ennen vanhaan hyvinkin viikossa. Pari levyä ei vielä juutu tulliin.
Aussilevyt (region4) on mulla aina toimineet myös meikäläisissä soittimissa ja aika usein niissä on suomitekstitkin.

Play.com myy hintaan 18,5 juroa sisältäen postikulut.
Britti-Amazonista tulee loppuhinnaksi kuluineen 19 euroa joten tässä on tarkan (puolen) euron paikka
tounge.gif

Vähän kahden vaiheilla itse, että viitsisikö tuon.

Montako jaksoa siinä on mukana ? No tietenkin kaikki, mutta moneenkohan jaksoon se on TV sarjana pilkottu ?

No nyt tuli kolahti viimein omakin dvd postiloodasta... Prkl, tulossa mielenkiintoinen ryssämmatka mulle kun täytynee varmaan tuo kahlata vasta siellä
062802jumpie_prv.gif
Kerrankin oikeen odottaa Pietariin lähtöä

Tänään tuli sähköpostia, että ensi vuonna sama poppoo aloittaa uuden projektin. Oliskohan sitten vuorossa pan-american tms.

Ja sen jälkeen Long Round Antarctis.. (toivottavasti jenkit saavat kuuhun tukikohdan aikaiseksi uusia projekteja varten)

Back